יום ראשון, 4 בדצמבר 2016

הכירו את הנבחרת המנצחת מבית HENKEL

בס"ד

  

ברוכים תהיו חברים... 
וכעת רוצה לספר לכם ולהמליץ על מוצרים נפלאים מבית Henkel...
בעבר כשהייתי משתמשת באבקת כביסה, היו פעמים שהייתה נותרת על הבגד המון אבקה מיותרת שאילצה אותי, להפעיל שוב את מכונת הכביסה לצורך שטיפה נוספת.
מאז שגיליתי את המוצר הנפלא שנקרא ג'ל לכביסה, אני פשוט נהנית להפעיל את מכונת הכביסה ולדעת שלא רק שאין יותר אבקה מיותרת על הבגד, אלא שגם נותר ריח נפלא עם מגע רך ומפנק ובזאת כך אני גם חוסכת את הצורך בשימוש במרכך...
אני מאוד אוהבת את הג'ל של פרסיל מבית Henkel






וכעת רוצה לספר לכם שלנבחרת פרסיל מצטרף ג'ל כביסה בניחוח חדש Persil Blue Freshness .





Persil Blue Freshnessהינו ג'ל מרוכז בעל ניחוח רענן המלטף כמשב רוח, קליל וטהור,מבוסס על הטכנולוגייה הייחודית של מיליון מסירי כתמים פעילים, המתפרקים בעוצמה הישר לתוך הכביסה המלוכלכת, ומשאירים את הבגדים בוהקים מנקיון תוך נוחות מלאה.    כל כך נהנתי לגלות שהכביסה עם המוצר החדש יצאה נקייה עם ניחוח חדשני ונפלא....
לכן לכם אני על 


ממליצה באהבה ומשתפת בשמחה !!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger