יום שלישי, 1 בדצמבר 2015

עוגיות נימוחות ופריכות נסו ותהנו....

בס"ד


הי חברים , איזה כייף לפגוש אתכם כאן...


את המתכון הבא קיבלתי מאימי מתכון לעוגיות חמאה נימחות


שגרמו לי לחזור לאפות....

מגלה לכם סוד קטן, עד לאחרונה ממש חששתי מאפיית עוגיות,

(לידיעתכם באפיית עוגות דווקא אני די מצליחה)

אך מניסיון כושל שנחלתי בעבר עם אפיית עוגיות,


החלטתי פשוט להפסיק לאפות.

אך כמו שאמרתי כבר קודם את המתכון הבא קיבלתי

מאימי והיא אפתה אותן,היא אפתה את אותן עוגיות מדהימות,

שגרמו לי לנסות לחזור ולשוב לאפות.

פשוט התאהבתי בטעם הנימוח שלהן והן גם כל כך

פשוטות להכנה .

אני ממליצה גם לכם לנסות ,אם אני הצלחתי אז כל אחד יכול.

המתכון פשוט וקל אז למי שמעוניין לפנק את אוהביו

ולהמתיק את יומם...

ממליצה באהבה ומשתפת בשמחה !!!

מצורף כאן המתכון והתמונות המפרטות שלב אחרי שלב את הכנתו.


בהצלחה !!!!

מצרכים לכמות של כ: 20-25 יחידות




320 גר' חמאה רכה

(אני בחרתי להשתמש ב-220 גר' חמאה+ 100 גר' מחמאה)

שקית של 100 גר' אבקת סוכר

1שקיק של סוכר וניל

2 כוסות קמח

2 כוסות קרונפלור

במידת הצורך 2 כפות שמן קנולה( אפשר גם בלי ,אני לא הוספת)

אבקת סוכר לפי הצורך לפיזור על העוגיות.


אופן ההכנה!





















לערבב במיקסר עם וו הגיטרה את החמאה,

סוכר הוניל ואבקת סוכר.






מנפים את הקמח והקרונפלור,מערבלים הכל עד

שנוצרים גושי בצק .
































לוקחים חתיכה מהבצק ומגלגלים אותה לכדור ,

אם הבצק לא רך וגמיש מוסיפים 2 כפות שמן לבצק 

ומערבבים עד שהשמן נטמע בבצק.









לוקחים מהבצק חתיכות קטנות, מגלגלים לכדורים

ומניחים בתבנית ברווח של בערך 3 ס"מ בין כדור

לכדור 





נועצים בכל כדור שקד פרוס ואופים בתנור שחומם מראש

ב-160 מעלות למשך 30-35 דק' עד שהעוגיות מקבלות צבע

קרם בהיר, מוציאים מהתנור מצננים.

ניתן לבוזק מעל העוגיות אבקת סוכר ולהגיש לצד הקפה,

(ניתן ומומלץ לשמור את העוגיות בקופסה סגורה עד 3 שבועות)



והרי לפניכם התוצאה ,פשוט נפלא צלחת מלאה בעונג ....



מאחלת בהצלחה ובתאבון לכל מי שיכין את המתכון !!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger