יום שני, 7 בדצמבר 2015

יש לי מברשת צבעים קסומה והיא עוזרת לי להסביר לכולם, כיצד אני רואה את העולם....

בס"ד

יש לי מברשת צבעים קסומה והיא עוזרת לי להסביר לכולם, כיצד אני רואה את העולם....



















חברים תרשו לי להמליץ על ספר ילדים חדש שנקרא מברשת הצבעים 

מאת שלי גמליאל בהוצאת "אופיר ביכורים". 

 ספר שבו מתואר סיפור קסום על ילד שיש לו "מברשת קסמים" 

שקיבל במתנה מהוריו.



"יֵשׁ לִי מִבְרֶשֶׁת צְבָעִים קְסוּמָה,מִבְרֶשֶׁת שֶׁקִּבַּלְתִּי מֵהוֹרַי מַתָּנָה.

הִיא עוֹזֶרֶת לִי לְהַסְבִּיר לְכֻלָּם כֵּיצַד אֲנִי רוֹאֶה אֶת הָעוֹלָם. ( ע"מ 4 )

המברשת  עוזרת לו להסביר לכולם איך הוא רואה את העולם.

באמצעות הצבעים הוא מתאר "מצבי רוח, רגשות ותחושות ואפילו 

קבוצות ספורט. 



בימים שצבע ב"לבן", הוא התמלא בגאווה, הרגיש חזק ,

הכי יפה וחגיגי.


בימים שצבע ב"אפור" הוא הרגיש קור וצמרמורת, עצבות ,

ותחושה רעה.



הימים הורודים קיבלו טעם של מרשמלו, ימים של צחוק והצלחות 

הכל היה מלטף וטעים שבעתיים.



בימים שנצבעו בצהוב" הוא היה יום הפכפך לפעמים שמח ולפעמים 

מצוברח,





כשצבע את הימים בירוק "הגוף זז בתחושה מוזרה כאילו עוד מעט 

מתחילה מלחמה". 


וכך הלאה עם כל קשת הצבעים. 



אז בואו ניקח בידינו את מִבְרֶשֶׁת הַצְּבָעִים שהעניקו לנו חיים,

ובעזרתה נשפיע וניצור סביבנו עולם טוב ויפה יותר. 

כי כולם יכולים, גם קטנים וגם גדולים!!!

כאשת חינוך מאוד מתחברת לנושא ספר מקסים ומומלץ

לכן אני עליו 

ממליצה בשמחה ובחוויית הקריאה בו משתפת

אתכם בשמחה!!!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger