יום ראשון, 14 במאי 2017

עוגלידה... קסטה בהכנה ביתית...

בס"ד



ברוכים תהיו בבואכם,
בואו ואשתף אתכם במתכון נפלא לעוגת גלידה, קסטה שהוכנה ביום שישי לכבודה של המלכה...תוכלו להכין אותה בכל הזדמנות ולכל מטרה..
החג שמלביש את כולנו בלבן, אוטוטו עומד בפתח, בהזדמנות זו תוכלו לפנק את אהובכם, עם מתכון חגיגי זה ולהכין בדרך מהירה וקלה עוגה, עוגה שתגרוף אין ספור מחמאות עבורכם, עבור אלה שמכינים אותה.
זוכרים שכשנהנים אז משתפים?
אז אצלי מאוד נהנו מהעוגה ולכן בחרתי לשתף אתכם קוראיי האהובים, כדאי לכם לנסות את המתכון , זהו מתכון קליל, טעים ומהיר להכנה!!!


 ולכן לכם עליו אני ממליצה באהבה ובו משתפת אתכם בשמחה!!!
לנוחיותכם מצורפים כאן המתכון והתמונות המפרטות ,שלב אחרי 

שלב את הכנתו.

     בהצלחה !!!!


מצרכים:




שרוול בסיקויטים בטעמים של פתי בר מפוררים
חצי שקית אינסטנט פודינג וניל
רבע חבילה אינסטנט פודיינג  בטעם שוקולד
קופסאת קצפת צימחית/רגילה של תנובה 
בערך חצי כוס חלב להרטבת הביסקויטים
תבנית אינגלישקיק אני השתמשתי בתבנית חד פעמית
וכמובן מי שאוהב סירופ שוקולד לעיטור וקישוט העוגה

אופן ההכנה:


ראשית להרטיב את הביסקיויטים בחלב...



ואז לסדר אותם בתבנית כמו בתמונה, גם בתחתי וגם בדפנות...


להקציף חצי מיכל שמנת מתוקה צימחית /רגילה עם חצי שקית אינסטנט פודינג וניל



ואז לשפוך מעל הביסקיויטים




ושוב  להרטיב עוד ביסקיויטים ולכסות מעל הקצפת
להקציף את החצי מיכל שמנת שנותר עם רבע שקית אינסנט פודינג שוקולד


ולשפוך מעל הבסקיויטים...
ושוב להרטיב עוד שכבה של בסקיויטים ומעליה לשפוך את הקרם שנותר



ואז מעל הקרם, מי שאוהב סירופ שוקולד, יכול לעטר איתו  כמו שאני עיטרתי את העוגה...



 לעטוף בניילון נצמד ולהכניס את העוגה להקפאה למשך לפחות 3-4 שעות...


בקשתי מבעלי לפרוס לי מהעוגה ומרוב עייפות לא הספקתי לטעום ממנה כי נרדמתי כערף עין (אחרי כל ההכנות לשבת)
אז אני טועמת אותה כעת אתכם , טועמת אך רק במבט,  מרוב שהעוגה הייתה לבני ביתי טעימה , הם אפילו לא חשבו להשאיר לי  ממנה פירור...

מאחלת בהצלחה ובתאבון לכל מי שיכין את המתכון !!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger