יום שישי, 24 במאי 2019

סקיטלס במהדורה מיוחדת !

בס"ד




ברוכים תהיו בבואכם חברים , מבקריי בלוג יקרים!
בימים אלה בהם אנו מחנכים את ילדינו ומנסים 
ללמד אותם דרך ארץ ולדעת לכבד את האחר והשונה
חברת מרס משיקה סוכריות סקיטלס שמוותרות על הקשת למען חודש הגאווה ויוצאים במהדורה בלעדית ומוגבלת בצבע מפתיע במיוחד

כחלק ממהלך גלובאלי של מותג סקיטלס לתמיכה בקהילה הגאה, חברת מרס ישראל נרתמת לחודש הגאווה בתל אביב ברוח ערכי האחדות וקבלת האחר.
סוכריות סקיטלס, הידועות בטעמי הפירות ובצבעוניות החצופה שלהן, יפתיעו במהדורה מוגבלת שתכלול לוק חדש לגמרי. המהפך המעניין יסיר את הגוונים הבועטים של הסקיטלס, ויהפוך אותן ללבנות לחלוטין!
בנוסף לסוכריות עצמן, גם האריזה והלוגו של סקיטלס יזכו לשינוי לצבע הלבן - והכל במטרה לחזק את המסר שישנה רק קשת צבעים אחת הראויה לעמוד במרכז הבמה - והיא קשת דגל הגאווה.
"סקיטלס לבן" יימכר במהדורה מוגבלת ובלעדית ברשת "סופר יודה" בלבד. 
חלונות הראווה של הרשת יקושטו באווירת סקיטלס והמוכרנים בחנויות ילבשו את החולצות הממותגות של "סקיטלס לבן" כדי להפיץ את רוח השיוויון.
המהדורה המוגבלת של "סקיטלס לבן" יימכר ב"סופר יודה" במהלך החודשים מאי-יוני בנוסף לשיתוף פעולה ייזום עם ארגון הלהט"ב "זותי" אשר יתבטא במשאית משותפת בתהלוכת מצעד הגאווה שיתקיים ב 14 ביוני.
ממרס ישראל נמסר: "כדי לתת במה לקשת החשובה באמת של צבעי הגאווה, אנו מוותרים על צבעוניות הקשת אשר מזוהה עם המותג. אנחנו מאמינים  במסר של אחדות, ללא כל הבדל דת, צבע, מין ומגדר - ובהתאם לכך יצרנו סקיטלס לבנות ששונות בטעמן וזהות בצבען הלבן. אנו נתרום חלק מהכנסות הפרויקט לארגון הנוער הגאה 'איגי' ונמשיך להוביל מסר לגיוון, קבלה, חופש וכיף".
אז מה אתם אומרים? גם אתם מזהים?





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger