יום שני, 23 בנובמבר 2015

מתכון לרביולי בטטה

בס"ד









צהריים טובים חברים!!!
משתפת אתכם באחד מהמתכונים הפשוטים והמהירים והכי הכי חשוב הטעימים שהכנתי לאחרונה...
הכל התחיל כשהבן החייל שלי סגר שמירה בבסיס, שאלתי אותו מה להביא לך לאכול?  והוא שאל מה יש ?
אמרתי לו אני מכינה רביולי בטטה עם שמנת, שום ופטריות מתאים לך? והוא ענה כן, כן, כן מתאים לי... תכיני לי, סבבה מכינה ומביאה, כך אני לו עונה ומיד ניגשת למלאכה.
תקשיבו חברים יצא פשוט מעדן, לצד הרביולי הכנתי גם סלט טרי, בשילוב עם לקט עשבי המושבה
מסדרת טעם הטבע של שטראוס והחגיגה הייתה פשוט גדולה...
ממליצה לכם לנסות את המתכון ,מתכון קל ומהיר להכנה!!!

ולכן לכם עליו אני ממליצה באהבה ובו משתפת אתכם בשמחה !!!

לנוחיותכם מצורף כאן המתכון והתמונות המפרטות ,שלב אחרי שלב את הכנתו.


בהצלחה !!!!








מצרכים ל-2-3 סועדים


















שקית רביולי בטטה ארוזה של שטראוס
קופסאת פיטריות חתוכות 
שמנת לבישול של תנובה
כף שמן זית
שן שום
כפית מלח
ורוטב שום של הלמנ'ס


אופן ההכנה: 





















תחילה יש לשפוך את תוכן 
אריזת הרביולי לסיר עם מים רותחים 
ולהרתיח כדקה ולסנן...


















במקביל לטגן את שן השום עם כף שמן זית
 ולהוסיף את הפיטריות החתוכות


















לשפוך את השמנת לבישול מעל 

















ולערבב היטב...





















להוסיף כף של רוטב שום וחצי כפית מלח 
ולערבב היטב להשאיר את הכל על אש בינונית
 לכ-2-3 דק'






והופ הופ טרללה המנה לה מוכנה !!!
































אז מה שיחקתי אותה או לא חברים? 
ארוחת רביולי בטטה מהירה להכנה וטעימה, מה זה טעימה...


מאחלת בהצלחה ובתאבון לכל מי שיכין את המתכון !!!















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger