יום שלישי, 4 באוקטובר 2016

go west....

בס"ד


ברוכים תהיו בבואכםםםם....
והפעם באמתחתי המלצה על  קולקציית מותג ההנעלה
NINE WEST
לסתיו/חורף 2016-2017

MADE TO MOVE HER


שהרי אנו הנשים ידועות בחולשותינו לנעליים ...
ולכן חברותיי אספר כעת שמותג נעלי האופנה הבינלאומי ניין ווסט, משיק את קולקציית סתיו-חורף 2016/17, קולקצייה הכוללת מספר טרנדים מובילים, החל מסגנון הרטרו של שימוש באבזמים ועקבים רחבים, סגנון ה- men up סגנון אנדרוגני מוקסינים, הסגנון הגותי של "הנערה החומרנית", מהמראה הטבעי ועד הסגנון הספורטיבי. 




את הסגנונות השונים ניתן לפגוש בשלל דגמים החל - מנעליי קז'ואל למראה יום יומי, מגפונים ועד נעלי ערב מוקפדות ומאובזרות היטב ועוד


הקולקציה מתאפיינת בשימוש בחומרים איכותיים, המשלבים עורות חומים, בדים מחוררים, צמר, בדי יוטה, סאטן , עורות לכה, עור הפוך- זמש, שילובי אבנים ,ראפיה, גומי. 


צבעוניות: העונה החורפית מציעה צבעים כהים לצד צבעים בהירים חלקים המשדרים אווירה אורבאנית גלובאלית. 





הצבעים המובילים יהיו הצבעים הטבעיים: גווני חום ובז', לצד הצבעים הקלאסיים: שחור , חום ולבן וכן המטאליים אשר ממשיכים איתנו לעונת 
החורף: זהב, ברונזה ,כסף, בז', פיוטר וזהב עדין.















הדוגמאות: משלבות אבזמים, מטבעות מתכת חלולות, אבנים בגדלים ובצבעים מגוונים, רצועות עור ובד, קשירות, נצנצים, תכשיטים וגמורים בצבעוניות שונה המקנים לנעליים תחושה של כמו תכשיט לרגל.


העקבים: העקבים המובילים העונה הם עקבי פלטפורמה, עקבי קונוס, עקבי סטילטו וכמובן העקבים שטוחים.











הטרנדים הבולטים:
MAD FOR MoD- 60' - עשור שנות ה-60 היה עשור ששבר הרבה מסורות שהיו קיימות באופנה, עשור שמשקף תנועות חברתיות ושינוי מגמות. השינוי ניכר גם בתחום האופנה. טרנד הרטרו המביא עמו סטייטמנט מובהר סטייל מרי ג'יין, הבא לידי ביטוי בשימוש באבזמים, עקב רחב צ'אנקי, לק ושימוש בניטים גם בתיקים.
הקולקציה נוצרה כדי לשדרג את המגפיים מהמראה הסגרירי למראה זוהר ומיוחד ומאופיין בחזית נעל מעוגלת















MAN UP - סגנון המאצ'ואיזם כולל אלמנטים קלאסיים השאולים מן המלתחה הגברית, המהווה מקור השראה בלתי נדלה למעצבי האופנה בכל העולם.
























































 החורף הוא חוזר אלינו עם פריטים בסגנון אנדרוגיני אשר נראים טוב על כולם.
בין פרטי הקולקציה ניתן למצוא נעלי האוקספורד בצבעוניות ניגודית של שחור ושמנת, נעלי עקב צ'אנקי\עבה חצי סגורות בצבעי השחור או ירוק בקבוק, מוקסינים, סוליות עבות, נגיעות גלאם ע"י שילוב מטאלי וטוויד היוצרים מראה נשי מחוספס.















MATERIAL GIRL
- הקולקציה לוקחת אותנו למסע באוריינט אקספרס משנות השמונים, כדורי דיסקו נוצצים ואבני חן ענק הם השראה מקישוטי אירועים, כמו כן ניתן למצוא שימוש בקטיפה, עם שילוב זהב.


HIGHLAnD HIKE - הטרנד החדש משלב אלמנטים של הטבע, אדמה, טיפוס הרים, אסקימוסים והחופש לאלמנטים של צבעים חמים ודגמים ייחודים. קולקציה זו מאופיינת בצבעוניות בולטת של חום, שחור, קאמל כמו כן, ניתן לראות שילובי בדים דומיננטיים ומיוחדים על גבי הדגמים. בין פרטי הקולקציה נמצא העונה מגפונים עד הקרסול על עקב טראק, נעליים בסגנון טיפוס הרים בשילוב שרוכים, עקבי צ'אנקי, קשירות, המשלבות חומרים כמו עורות, פרוות, זמש ועוד. 





SARTORIAL SpORT - הטרנד שהשתלט עלינו לאחרונה הוא טרנד נעלי הספורט, ולא רק לשימוש ספורטיבי.
הקולקציה מעבירה מסר עכשווי, נקי, צעיר ומשוחרר ורגיש יותר לצרכי המתלבשים הפוסט-מודרניים, שרוצים פתרונות פשוטים, נוחים וקלים ללבישה ולהחלפה.
הצבעוניות המתבטאת בקולקציה זו היא גווני הכחול, שחור, לבן עם מעט שילובי מטאליות. 

TASSel MANIA - אביזר המפתח לקולקציה זאת הינו הגדיל, הנעליים והתיקים מתוכשטים בגדילים מעור וזמש.

גם מותג ההנעלה 
איזי ספיריט, מותג המתמחה בנעלי נוחות לנשים וידוע בשימוש בטכנולוגיות מתקדמות משיק בימים אלה את קולקציית סתיו חורף 2016/17.
המותג פונה לנשים המאמצות סגנון חיים בריא, דינמי ואיכותי ומבקשות להישאר מעודכנות ואופנתיות. 





קולקציית סתיו חורף 2016/17 של איזי ספיריט מתאפיינת העונה במראה צעיר יותר וצבעוני יותר עם הנגיעות הקלאסית של המותג, אך יחד עם זאת שימת דגש על טכנולוגיות מתקדמות ביותר וייחודיות רק למותג, המשלבות עור איכותי, עיצוב נשי ודגש על הפרטים הקטנים. 










הנעליים ידועות בנוחות שלהן ובמגוון רחב של מידות וגדלים, התאמה למתאר כף הרגל הנשית, קלות משקל ומבנה גמיש, עם אלמנטים משככים וספיגת זעזועים.













איזי ספיריט מציע לסתיו-חורף 2016/17 מגוון רחב של נעליים בשלל סגנונות, החל מנעלי ספורט להליכה וריצה, דרך נעלי קז'ואל אופנתיות, כולל מגפיים ונעלי סירה ליומיום-לעבודה ולשעות הפנאי ועד לנעלי ערב אלגנטיות.
נעלי איזי ספיריט מגיעים עם רפידה פנימית המותאמת לכף הרגל ובולמת זעזועים, ריפוד כפול לנוחות מרבית וסוליה חיצונית המבטיחה אחיזה ותמיכה לכף הרגל.

"השילוב המושלם בין הנוחות לבין הטכנולוגיה מאפשרת לנשים להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמן." 
ניתן להשיג בסניפי ניין ווסט ברחבי הארץ....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger