יום ראשון, 22 בינואר 2017

עוגה לי, עוגה לי, עוגה לי טעימה....

בס"ד

ברוכים תהיו בבואכם....
אז הפעם רוצה לספר לכם על מתכון, שקיבלתי מחברה מקסימה די לאחרונה...
בערב הפרשת חלה שבו לקחנו חלק חברתי אילנית ואני, הופתעתי לטעום בפעם הראשונה, עוגת גזר כל כך טעימה...
שמעתי בעבר שקיימת עוגה כזו, אך עצם המחשבה שגזר יש בתוכה גרמה לי להירתע...
אילנית חברתי הביאה איתה לערב הפרשת החלה, אצל מיכל המקסימה,את אותה עוגת גזר טעימה... טעמתי ופשוט התמכרתי ומייד ממנה את המתכון דרשתי.
אילנית המקסימה מייד נעתרה לבקשתי ואת המתכון שלפה עבורי...
ומאז ועד היום, כמעט בכל שישי לכבודה של המלכה, אני מכינה את עוגת הגזר המופלאה, שגורפת אינספור תשבוחות מבני ביתי...
וכשנהנים אז משתפים זוכרים?
חברים כדאי לכם לנסות את המתכון ,מתכון קליל וטעים ומהיר להכנה!!!


 ולכן לכם אני ממליצה באהבה ואתכם במתכון משתפת בשמחה !!!
לנוחיותכם מצורף כאן המתכון והתמונות המפרטות ,שלב אחרי שלב 
את הכנתו.

     בהצלחה !!!!


מצרכים



2 ביצים
כוס סוכר
1 שקית סוכר וניל
כפית סודה לשתיה
1-2 כוסות גזר מגורד דק
חצי כוס שמן
2 כפות שטוחות של קינמון
כוס וחצי קמח תופח
1/4 כוס יין אדום






אופן ההכנה


לערבב את הסוכר הקמח הקינמון סודה לשתייה וסוכר הוניל


להוסיף את הגזר המגורד




להוסיף את השמן היין והביצים ולערבבב היטב...



לשפוך את התערובת לתבנית אינגלישקייק ומי שאוהב יכול להוסיף שיבריי אגוזים ולהכניס לאפייה בחום של 180 מעלות לבערך כ- 20 דק'




לאחר שהעוגה יצאה מהתנור והתקררה ניתן לבזוג עליה אבקת סוכר...
מאחלת בהצלחה ובתאבון לכל מי שיכין את המתכון !!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger