יום ראשון, 25 בפברואר 2018

נעמן והקולקצייה לאביב-קיץ 2018

בס"ד



חברים אתם קולטים את המעברים והדילוגים שלנו היהודים, 
מחג לחג ?
ברוכים תהיו כל פעם מחדש  בכניסתכם לבלוג המשתף שלנו...
אוטוטו אנחנו חוגגים את חג הפורים והחג הבא כבר מסתמן לו בפתח עם כל המשתמע ממנו.
הרשו לי לשתף אתכם באהבה הקטנה שלי, לקראת בואו של החג האהוב עליי, חג הפסח כמובן, האהבה שלי לרענון כלי הבית בכלל והמטבח בפרט... 
כחובבת מטבח מושבעת, אני נהנית לפרגן לבני ביתי, עם אוכל משובח המוגש בכלים נאים...
יצא לי לפגוש לאחרונה בסדרת הכלים המרהיבה בגווניה וביופייה של הקולקצייה החדשה של רשת נעמן שמשיקה לקראת חג הפסח,  




קולקציית אביב-קיץ 2018 הכוללת את סדרת נעמן Smart Cook עם הטכנולוגיה החדשנית והבלעדית לבישול חכם ובריא!
נעמן המובילה את עולם הבישול והאירוח, המילה האחרונה במקצועיות ובעיצוב הכוללת מגוון גדול של כלי בישול והגשה, שלל גאדג'טים למטבח ומגוון אביזרי אירוח בדגמים ובגוונים המביאים עמם משב רוח מרענן וחגיגי במיוחד.


סדרת הסירים והמחבתות החדשה של נעמן 'Smart Cook עם הטכנולוגיה הייחודית, מרכזת את השמן במרכז התחתית ומאפשרת בקרה על כמות השמן וריכוזו מבלי שיזלוג לשולי התחתית גם בתהליך הבישול והטיגון.
"נעמן Smart Cook" שפותחה יחד עם השף אסף גרניט היועץ הקולינארי של נעמן, מיוצרת באופן בלעדי עבור נעמן בטכנולוגיות המתקדמות בתחום, תוך הקפדה על עמידה בתקנים המחמירים בארה"ב ובאירופה. 
הסדרה החדשנית כוללת מגוון סירים ומחבתות בגדלים ובנפחים שונים: 20 ס"מ, 24 ס"מ, 28 ס"מ ו-32 ס"מ (מחבתות) ו-2,6, 4,7 ו-7 ליטר (סירים). 
לסירים ולמחבתות בסדרה החדשה המתאימים לשימוש בכל סוגי הכיריים, כולל אינדוקציה ובתנור עד 150 מעלות, ידיות העשויות מבקליט שהן ארגונומיות, נוחות ובטוחות (soft touch) לאחיזה ולנשיאה ואינן מתחממות. 
הכלים ניתנים לשטיפה בטוחה וקלה במדיח כלים.


הקולקציות החדשות של נעמן מצטיינות בפרקטיות ובנוחות וכוללות מגוון רחב של כלי אוכל, כלי בישול לאפייה ולהגשה בטקסטורות ובעיצובים מקוריים ויפיפיים. 
הכלים משמשים בו זמנית לבישול, לחימום והגשה וגם לאחסון במקרר. 


בולטת בייחודה הסדרה השקופה והקלאסית מבית BORCAM - המותג המוביל בתחום כלי זכוכית רב שימושיים ואיכותיים. 

בקולקציית האביב מבחר כלי הגשה בצבעי פסטל מעודנים מסדרתCANDY , 



המעשירים ומשמחים כל שולחן בחג ובשאר ימות השנה, כלי הגשה א-סימטריים מסדרתAQUA בטקסטורות מרהיבות עם מראה של קרמיקה בעבודת יד, סדרת METALLIC - "תכשיטי מטבח" של כלי אחסון אלגנטיים העשויים ממתכת קלה בציפוי אמייל בגוונים אופנתיים, ומבחר מוצרי אקריליק בlook- שקוף, נקי ואלגנטי. 
והשנה, על שולחן החג ניתן יהיה להוסיף גם סט סכו"ם כסוף ומשובח, בסגנון וינטג' יוקרתי ובו סכינים שנעשו בעבודת יד מיוחדת והן קלות (חלולות) ונוחות מאד לשימוש. 




האמינו או לא אני בדקתי ולמרות שהמראה נראה כבד הסכו"ם ממש קל...








לרגל החג מציעה נעמן מבצע השקה מיוחד ואת מבחר הכלים שבסדרה ניתן יהיה לרכוש ב-40% הנחה בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ. המבצע בתוקף עד 30.4.18 ו/או עד גמר המלאי.
ממליצה באהבה ומשתפת בשמחה!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger