יום שישי, 25 במאי 2018

ארוחת בוקר ממש משביעה

בס"ד






ברוכים תהיו בבואכם חברים, מבקריי בלוג יקרים!
בתקופה האחרונה אני מוצאת את עצמי, מתחננת לבורא עולם בכל יום מחדש שיקל עליי ויעזור לי, להוריד את 12 הק"ג שהתווספו לגופי מאז לכתו של אבי מהעולם...
פתאום אני מרגישה כבדות, פתאום הברכיים כואבות ומרגישה עייפות תמידית.
אז כעת אני מחליטה לנסות ולקחת את עצמי בידיים, תחזיקו לי אצבעות בע"ה חייבת להצליח!@!
מתחילה כעת את היום שלי עם כריכים מפנקים ומחייכים😋 שעשויים מ 100% קמח מלא...


ורק שתדעו גם אתם, שמאפיית ברמן משיקה כעת סדרת לחמי מחמצת ארוזים ופרוסים (נוחים מאוד גם להקפאה) 
והם ללא חומרים משמרים, ללא תוספים מלאכותיים , ללא סוכר 
(מאושר על ידי האגודה) מקמחים מלאים, קמח שיפון וקמח מלא.


אז הינה לכם עוד חידוש נפלא מבית מאפיות ברמן.
ואני יכולה לשתף ולומר ש-2 פרוסות הלחם המרוחות בגבינה ומעליהם פרוסות העגבניה והזיתים פשוט השאירו בי תחושה של שובע אמיתית!

ממליצה באהבה ומשתפת בשמחה!!!

לעוד מגוון של המלצות שיגרמו לכם לחייך ולהרגיש טוב 
הצטרפו בלחיצה על הקישור הבא
https://www.facebook.com/groups/1543638785877417/

לדף הקבוצה נהנים ומשתפים...





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger