יום חמישי, 28 במרץ 2019

מסינדרלה לליכלוכית

בס"ד

ברוכים תהיו בבואכם חברים, מבקריי בלוג יקרים❗
בוודאי תרצו להבין, מה פשר הכותרת של הכתבה...
אז זהו, שאמש יצאנו לנו, הזוגי שלי שימי ואני ל- 24 שעות קסומות, בכדי לשפר ולשמר את הזוגיות שלנו, בעצם לקחנו לעצמנו 24 שעות של זמן איכות רק בשבילנו ... והחלטנו לשים פעמנו לכיוון ירושלים.
עצירה ראשונה עשינו בכפר אוריה, שם טעמנו יינות ביקב קדמא (על כך תוכלו לקרוא בכתבה הקודמת)

לאחר הביקור המושלם ביקב קדמא, המשכנו בדרכנו והגענו למלון יערים, ששוכן בקיבוץ מעלה החמישה וניצב על פסגתו של ההר, סמוך להר אדר, מעט לפני העיר ירושלים.

המלון מוקף בנופים עוצרי נשימה של הרי יהודה...
ואף יערות ירושלים, גם הם ניבטים אליו מכל כיוון.
מייד בהגיענו למלון קיבל את פנינו פקיד קבלה, עם פנים מחייכות ומאירות, שהעניק לנו את המפתחות לחדרנו הקסום.

לאחר שהשלנו מעלינו את העייפות, החלפנו בגדים וירדנו לארוחת הערב בחדר האוכל של המלון

חדר אוכל, שהציע לנו האורחים, תפריט חלבי מושלם

גם ארוחת הבוקר שהוגשה למחרת הייתה מגוונת ועשירה

בנוסף חברים,  המלון הציע לנו כאורחיו גם בריכה מקורה, חדר כושר, ג’קוזי וסאונה יבשה ורטובה .

אז כמו שעינכם רואות, מזג האויר שיחק לטובתנו והצלחנו להנות מאויר הרים צלול כיין...

ובתום 24 השעות הקסומות, שבנו היום לביתנו, כאשר מסטטוס סינדרלה חזרתי לסטטוס ליכלוכית, שהרי ביום חמישי של השבוע לפניי עומדים שפע של ניקיונות ובישולים לכבוד בואה של שבת מלכתא.
חברים קחו עצה ממני ותפרגנו לעצמכם, עיצרו גם אתם לרגע את מירוץ החיים וצאו לחופשה מטריפה במלון יערים אשר בקיבוץ מעלה החמישה...   .    ממליצה באהבה ומשתפת בשמחה❗❗❗
וכעת מצרפת לכם קופון מגרופון עם מחיר ממש משתלם  לבילוי כמו שלנו ממש  🌹
לילה במלון יערים בהרי ירושלים ע"ב לינה וארוחת בוקר, כולל סיור ביקב, טעימות יין וארוחת בראנץ', החל מ-465 ₪ לזוג!
חברים במידה ותחליטו להגיע, עם הילדים תוכלו לשלב עבורם,  גם אטרקציות שנמצאות  במרחק לא גדול מהמלון.
למשל תוכלו לקפוץ לקיבוץ צובה שם תוכלו למצוא את האטרקציה שנקראת "קיפצובה” או תוכלו לנסוע לגן החיות התנכ”י בירושלים,  תוכלו לעלות על מעלית הזמן,  או לבקר במוזיאון ישראל ואלה באמת רק מעט מהאטרקציות שייש באזור..