יום שלישי, 27 באוגוסט 2019

עוף טוב יש יותר טוב❓

בס"ד



ברוכים תיהיו בבואכם חברים, מבקריי בלוג יקרים❗
אוטוטו יסתיים לו החופש הגדול ונחזור לשיגרה המבורכת והטובה...סוף כל סוף, סדר היום ישוב למסלולו, הבוקר יהיה בוקר והצהריים יחזרו להיות צהריים❗מה שהיה כל כך שונה בימיי בחופשה הארוכה, הבוקר של המתבגר שלי התחיל רק בצהריים הבוקר בעצם שינה את הגדרתו מבחינת נהוראי והפך לילה עבורו עם שינה ארוכה עד צהריי היום... אם הצלחתם לעקוב אחרי דבריי עד כה ולא להתבלבל אז שאפו.
ובמסגרת החזרה לשיגרה המבורכת, הרשו לי לספר לכם על מוצר נפלא, מבית "עוף טוב" אשר מביאה את הכיף והשמחה לא רק לשולחן האוכל הביתי,  אלא גם לכריכים שהילדים לוקחים לביה"ס, או שאתם לוקחים לעבודה, שהרי השניצל נחשב לאחד המאכלים האהובים ביותר במטבח הישראלי. 
השניצל מככב בצלחת לצד סלט ירקות, צ'יפס או פירה, עם קטשופ או בלי כלום – שניצל חזה עוף הוא בהחלט ממלכי המטבח בארץ, אז למה שלא ישתלב גם בכריך שאנו שולחים עם הילדים לביה"ס? כריך המשלב שניצל טעים ואיכותי בתוספת ירקות וממרחים שונים, מספק לילד ארוחה מזינה וכיפית גם כאשר הוא נמצא מחוץ לבית.



איזו לחמניה מפנקת בשילוב של שניצל טאץ' מתובל מחכה לנהוראי בקופסא היום בצהריים...סדרת השניצלים הביתיים של "עוף טוב" ובהם שניצל עוף ביתי בטאץ' מתובל (החדש בסדרה), הופכים כל כריך וכל ארוחה לטעימים, מגוונים, מזינים ושמחים יותר – פשוט כיף לאכול אותם גם בבית וגם בביה"ס.

עם השקתו של שניצל עוף ביתי בטאץ' מתובל, מונה סדרת המוצרים הביתיים של "עוף טוב" 6 מוצרים, בהם גם: עדין כזה, קריספי, עם שומשום קופצני, עם צ'יפס שמח וחזה עוף בתיבול BBQ.
בשנים האחרונות אני מקפידה לבשל רק אוכל ביתי וממעטת בקניית אוכל מוכן אך על השניצלים של עוף טוב אינני מוותרת ולו רק בגלל האיכות הגבוהה של המוצרים בסדרת השניצלים הביתיים  והפיקוח המוקפד על כל שלב בתהליך ההכנה  בחברת עוף טוב מוודאים כי כל מוצר שיוצא מהמפעלים של "עוף טוב" מגיע לצרכן כשהוא איכותי, טעים והכי קרוב לשניצל שמכינים לבד בבית.
כמו כל סדרת השניצלים הביתיים של "עוף טוב", כך גם השניצל בטאץ' המתובל עשוי מנתח עוף שלם, מעוף שגדל ללא אנטיביוטיקה וללא הורמונים ומ-100% רכיבים טבעיים. שניצל עוף ביתי בטאץ' מתובל, מוצע במחיר של 35.90-37.90 ₪ לאריזת 600 גרם. ניתן להשיגו בכל רשתות השיווק וחנויות המזון הגדולות. המוצר בכשרות אוירבך מהדרין.

קבוצת "עוף טוב", מביאה לשולחן האוכל המשפחתי מגוון רחב של מוצרי עוף, הודו ומוצרי דג איכותיים ומזינים המצטיינים בטעמם הנפלא ומשלבים את הכיף והשמחה בכל ארוחה.
וזהו האתר של החברה
 :https://www.oftov.co.il/
בו ניתן לקבל מידע רחב נוסף...
ממליצה באהבה ומשתפת בשמחה❗

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger