יום שני, 2 בספטמבר 2019

לאהוב את סטלה

בס"ד

ברוכים תיהיו בבואכם חברים, מבקריי בלוג יקרים!
ספרים זה החיים חברים, ספרים הם החברים הכי טובים!
מבחינתי לקרוא ספר טוב זו ממש מתנה  להקדיש קצת זמן איכות לעצמי זה ממש  נדיר מבחינתי..  אני מוצאת את עצמי במחול שדים יומיומי מטורף ואינני מוצאת זמן לקריאת ספרים עד שהגיע הספר הנ"ל "לאהוב את סטלה".
הספר שממש לא מתחשק לי שיגמר אני קוראת ממנו  כל פעם מנה קטנה כדי שלא תיגמר לי ההנאה.
ספר מרתק של המחברת "אורית פטקין" המשלב בתוכו מספר ז'אנרים מצד אחד קצת מתח ובנוסף רומן רומנטי...
הכול היה מושלם, כך לפחות חשבתי. 
התאהבתי, התחתנתי ואז התעשתי, התעוררתי מהחלום בעל כורחי. 
החיים שרציתי לא היו החיים שבחרתי, האמת שהכרתי התגלתה כשקרית. 
ברחתי ממנו, או שאולי ברחתי ממני, ונחתי היישר בזרועותיו של מי שיכול להציל אותי מעצמי. פגשתי את בן. 
היא הגיעה כמו קשת צבעונית אל תוך חיי האפורים, האירה כל פינה חשוכה בתוכי, עזרה לי לשכוח את הזוועות שראיתי. 
פגשתי את סטלה, אך כמו שהגיעה כך נעלמה. רציתי להבין אותה, בחיי שניסיתי, אך האמת שלה לא הייתה ברורה לי. 
אני לא בטוח שהיא הייתה ברורה אפילו לה. 
את מי היא אוהבת? אני מסרב לחשוב שהיא סתם השלתה אותי. 
הייתכן שאני זה שהשלה אותה? יכול להיות ששיקרתי לעצמי? ישנן אהבות שחייבות להתקיים וישנן אהבות שאסור שייוולדו. 
סטלה ובן – סיפור אהבה או אשליה שבאה לפצות על מציאות עגומה?

 זהו ספרה העשירי של אורית פטקין. קדמו לו "לורי", "חצויה", "נטע אהובתי", "מִיה רוזה", "שני מלאכים", "אהבתי אותך", "חיים של שקר", "פעמיים עשרים" ו"אהבה למכירה". כריכה רכה הוצאת יהלומים מספר עמודים: 375 
להשיג ברשתות הספרים ובאתר:

   https://bbooks.co.il/?ref=si 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger