יום שלישי, 14 ביולי 2015

"ניקניים" לקטנים ולגדולים... סקרנים??? כנסו ותתרשמו !!!

בס"ד






חברים שלי כייף לי שקפצתם לבלוג שבו כשנהנים אז משתפים,

רוצה לשתף אתכם אודות הרגשה נפלאה בעקבות רכישת מתנה

מקסימה  שרכשתי לאחרונה.

האחיינית שלי אוטוטו עולה לכיתה א' ואני חשבתי לעצמי 

איך מפרגנים ומפתיעים מישהו שכל כך אוהבים ....

כשהתייעצתי עם חברה היא  ערכה לי היכרות עם האתר שנקרא  Nickname!

כל כך התלהבתי ומשם מיד הזמנתי, לאחיינית המדהימה לי

שירה, שהיא הנסיכה של המשפחה, סט של מחברות  ורודות ועדינות 

עם השם שלה שמודפס בכריכה 



אפילו מדבקות תואמות הזמנתי לה 



ולפינל'ה אף מערכת שעות עם אותה תמונה...

וזהו כל הסט במלואו

טוב, אין לכם מושג חברים, איזו תגובה הייתה לילדה הדהימה כשקיבלה ממני את המתנה.

אומנם רציתי לתת לה את סט המהמם לקראת סיום החופש אך לא יכולתי

לחכות ולא עמדתי בפיתוי והענקתי לשירונת המקסימה את הסט בשבת כשפגשתי אותה.....

כמה נישוקים וחיבוקים וכמה מחמאות, "ואיזו דודה מדהימה" , "ואיזה כייף שיש לי דודה כמוך "

"וגלית אני אוהבת אותך", אז תגידו אתם חברים עם כל כך הרבה תודה,

נכון שההשקעה הייתה שווה?

 טוב אז בואו ואספר לכם  קצת אודות אתר ניקונים, מי הם הניקונים? ומה הם מציעים?

וזה מה שנכתב באתר שלהם

 שלום ונעים להכיר! אנחנו אתר Nickname!

Nickname משמעותו באנגלית היא "שם חיבה":

 שם שניתן לאדם על ידי בני משפחתו או ידידיו, בנוסף לשמו הרשימי, 

כדרך להבעת חיבה כלפיו.

אתר Nickname הוא אתר למוצרים אישיים לילדים בכל הגילאים, 

כן - גם לאלו מאיתנו שהם עדיין ילדים בנפשם.

Nickname  היא הדרך המרגשת ביותר להביע חיבה ליקרים לנו מכל!

אתר Nickname הוא אתר מבית "פפירוס פתרונות דפוס מתקדמים" ,

מבתי הדפוס הדיגיטליים המובילים בישראל, המשרת לקוחותיו בנאמנות כבר שני עשורים.

בין הלקוחות ניתן למצוא את: ג'יימס ריצ'רדסון, AIG, מגדל שוקי הון,

איגוד השיווק הישראלי, ערוץ הקניות, נביעות, חברת הכרם ועוד.

"פפירוס פתרונות דפוס מתקדמים" הוא היצרן הבלעדי 
של מוצרי ואלבומי התמונות של לופה 

אז... מה עושה אותנו לכל-כך מיוחדים?

אנחנו ב- Nickname מבינים שקשה לפעמים למצוא מתנה מקורית,

ולכן אנחנו שמחים להציג בפניכם עולם של רעיונות למתנות אישיות ומיוחדות,

שכיף לקבל וכיף גם להשוויץ בהן!

כאן תוכלו לבחור מתנה אישית, מקורית, מרגשת ובעלת ערך מוסף גבוה,

כשכל שנדרש מכם הן 4 פעולות פשוטות:

1. לבחור מתנה אישית מתוך שלל האפשרויות המוצעות.

2. להקליד את שם הילד/ה להתאמה אישית של המוצר.

3. לבצע את ההזמנה בצורה מקוונת ומאובטחת דרך האתר.

4. להעניק את המתנה לילדכם ולקבל ממנו חיבוק חזק.














אז חברים למה אתם מחכים?  כנסו לאתר ופנקו גם אתם את הקרובים ללבכם,

במתנות מרגשות ייחודיות וממש אבל ממש שוות...










http://www.nickname.co.il/  


  לכן לכם אני ממליצה  על  icknameבאהבה ואתכם בחוויה משתפת בשמחה ...












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger