יום שישי, 24 ביולי 2015

עונג צרוב בכל ביס - בוואריה מתוקה ופשוטה להכנה, סתם כי בא לי לפנק ...המתכון המצולם כבר כאן

בס"ד

בוואריה מתוקה ופשוטה להכנה לכבוד שבת הברוכה 



חברים שלי איזה כייף שקפצתם,

רוצה הפעם לשתף אתכם במתכון מיוחד, קל להכנה וטעים בטרוף פשוט עונג צרוב.



סתם כי בא לי לפנק ...שוטטתי באינטרנט ומצאתי מתכון מצוין,


בוואריה בקלי קלות מאתמשה פיסו



בני ביתי ממש אהבו ... אפרופו העוגה יוצאת נהדר ושימו לב יש בה רק 2 ביצים

שימו לב המתכון  נטול גלוטן.


ולכן לכם אני ממליצה באהבה ואתכם משתפת בשמחה !!!


לנוחיותכם מצורף כאן המתכון והתמונות המפרטות ,שלב אחרי שלב את הכנתו.



בהצלחה !!!!





מצרכים :





2 ביצים

2
כפות סוכר

2
כוסות חלב

שקית ג´לטין

2
שמנת מתוקה

סירופ שוקולד 

אגוזים קצוצים 




אופן ההכנה:





תחילה שופכים לקלחת את החלב + ג´לטין +

סוכר ומביאים לרתיחה תוך כדי בחישה מתמדת, 

 ואז מניחים בצד לצינון. 




בינתיים מפרידים את החלמונים והחלבונים





ומקציפים את החלבונים לקצף 

נוקשה, ואת החלמונים בוחשים היטב. 




את החלמונים מוסיפים לקלחת עם החלב שהתקרר 

בינתיים.






מקציפים בקערה נפרדת את השמנת מתוקה ומוסיפים 


אותה בתנועות קיפול לקצף החלבונים.





את תערובת החלב מוסיפים באיטיות (זרם חלש) 


אל תערובת הקצף, בתנועות קיפול.






  לשפוך את התערובת כולה אל תבנית פיירקס 30X30 


או תבניות אישיות (כמו שאתם רואים אני בחרתי בתבניות האישיות)






לקרר במשך יממה ולפזר אגוזים וסירופ שוקולד לפי הטעם.























והרי לכם התוצאה, רוצים ביס? 


סורי תצטרכו להכין בעצמכם, כי אצלי


זה כבר מזמן נטרף ......


מאחלת בהצלחה ובתאבון לכל מי שיכין את המתכון !!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger