יום ראשון, 2 באוגוסט 2015

עוגה לי, עוגה לי, עוגה לי טעימה...

בס"ד





חברים רוצה לשתף אתכם בעוגה חדשה של אחווה אותה טעמו בני ביתי לאחרונה,

עוגת שוקולד צי'פס עשירה.

עוגת השוקולד צ'יפס החדשה מצטרפת לליין מוצרי המאפה החדש של אחוה,
 המציעה מגוון מוצרי מאפה איכותיים במחירים שווים לכל נפשחברת אחוה,
היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה, משיקה עוגה חדשה
 בליין מוצרי המאפה האיכותיים של החברה:
עוגת שוקולד צ'יפס עשירה - עוגה איכותית וטעימה להפליא, עתירה בשוקולד מריר משובח,
 נימוחה בפה ובטעם של אפייה ביתית.
 עוגת השוקולד צ'יפס מצטרפת לסדרת העוגות המובחרות של אחוה המיוצרות במפעלה
בהתבסס על ידע רב.
עוגת שוקולד צ'יפס עשירה החדשה עשויה מבצק איכותי, עשיר ונימוח,
 עתירה בכמות יוצאת דופן ומיוחדת של שוקולד מריר (לפחות 20% של שוקולד מריר איכותי)
 ובטעם מעולה.









 העוגה משווקת באריזה החדשה על פי הקו העצובי החדש של חברת אחווה
 במשקל 400 גרם ושומרת על טריות העוגה לאורך זמן.
וכך נראית האריזה כפי שפגשתי אותה כשבאתי לקחת לי פרוסה, האריזה פשוט הייתה ריקה ,
וזה מוכיח שבני ביתי ממש אהבו אותה .
אז כמו שאתם יודעים  כשנהנים אז משתפים ולכן לכם אני ממליצה באהבה ואתכם משתפת בשמחה
כשרות: בכשרות הבד"ץ העדה החרדית ירושלים (פרווה).
מחיר מומלץ לצרכן: 11 – 13 ₪ לעוגה במשקל 400 גרם. 

להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger