יום רביעי, 30 בספטמבר 2015

ארוחת צהריים קלילה ומהירה להכנה .... קבלו מתכון לרצועות עוף עם תפודים מה זה טעימים...

בס"ד

מועדים לשמחה חברים!!!

מבקרי בלוג מקסימים, כמה כייף לפגוש אתכם שוב ולשתף אתכם במתכון נפלא, 

שיצרתי בעצמי ואיתו החלטתי לפנק את בני ביתי.

 הנה הגיעה שעת הצהריים והילדים החלו לזעוף ולרטון, אמא למה עדיין לא הכנת לנו משהו לאכול?

ואני ביני לביני חושבת מה הכין להם עכשיו?

 אין לי חשק כעת לבישולים מורכבים, הרי רק עכשיו סיימנו לבשל לשבת ולחג אז מה,

שוב אצטרך עכשיו לעמוד במטבח?

אני פותחת את המקפיא וחושבת, וואלה בא לי לבשל משהו קליל ומהיר, משהו שלא אצטרך

להשקיע בו המון מחשבה מאמץ וטרחה ושעדיין יהיה ערב לחכם של הילדים.

והנה אני מוצאת רצועות של חזה עוף, ששכבו להם על המדף וחיכו להזדמנות

 בה אהפוך אותם למעדן ואפנק אתם את ילדיי...

אז ככה.. התבשיל יצא מוצלח ולכן לכם חברים,

אני עליו ממליצה באהבה ואתכם במתכון משתפת בשמחה !!!

לנוחיותכם מצורף כאן המתכון והתמונות המפרטות , שלב אחרי שלב את הכנתו.

בהצלחה !!!!



מצרכים ל-3 סועדים :









1/4 כוס שמן זית (אני השתמשתי בשמן זית של שופרסל)

1/2 ק"ג רצועות חזה עוף

בצל  פרוס לרצועות

12 תפודים שהוכנסו לשקית סגורה ובושלו כ-8 דק' במקרו

2 כפות דבש( הדבש גם כן של 1/4 כפית שופרסל)

1/4 כפית כורכום

1/4 כפית פפריקה

1/4 כפית  כמון

כף אבקת מרק 

ועלי בזיליקום טריים



אופן ההכנה :



תחילה יש לטגן מעט את הבצל בשמן הזית 




לאחר מכן יש להוסיף את רצועות העוף ולטגן יחד עם הבצל



בקערה נפרדת יש לערבב את התבלינים עם הדבש 

ולשפוך אותם מעל התבשיל




כעת נוסיף את התפודים המבושלים



נוסיף גם את עלי הבזיליקום הטריים ונערבב הכל 

היטב יחד ונבשל על אש קטנה כחמש דקות נוספות...


















והרי לכם התוצאה הנפלאה רצועות עוף לצד תפודים מה זה טעימים!!!

מאחלת בהצלחה ובתאבון לכל מי שיכין את המתכון !!!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger