יום ראשון, 22 במאי 2016

המראה המושלם לשפתיים קייציות וחושניות

בס"ד


כל פעם מחדש נהנית שאתם כאן .....
חברים שלי תסכימו איתי שהאביב הרגוע כבר מאחורינו, 
מזג האוויר ממשיך להתחמם וזהו הזמן המושלם להשתדרג בלוק איפור קייצי עם הטרנדים הכי חמים בעולם האיפור.
קבלו כמה טיפים מנאור אפל, המאפר הראשי של מייבלין ניו יורק..
מייבלין ניו יורק מציג את הדרך למראה קלאסי יומיומי ולמראה נועז ופלרטטני לשעות הערב בכמה צעדים פשוטים.


למראה הקייצי והקלאסי היומיומי !!!







1. לעמידות מרבית ותחושה נוחה על העור, הניחי שכבה דקה ואחידה של מייק אפ Better Skin על כל שטח הפנים עד לכיסוי מלא. השתמשי בכריות האצבעות וסיימי בטפיחות קלות.

2. להדגשת הגבות באופן טבעי וליצירת מסגרת מחמיאה לפנים, הברישי את גבותייך בעזרת מסקרה לגבות Brow Drama , מהזוית הפנימית כלפ מעלה וחוץ. בחרי את הגוון הקרוב ביותר לשיער ראשך.

3. להבלטת העיניים בצורה עדינה ובגימור מאט מחמיא, היעזרי בצללית Color tattoo בגוון 98- Creamy beige. כסי את העפעף בטפיחות קלות וטשטשי לכיוון הגבה. להדגשה נוספת, תחמי את העין במשיכה עדינה של איילנר Master Precise .

4. למראה ריסים עוצמתי בצורת מניפה, השתמשי במסקרה Lash Sensational לסירוק הריסים מהשורה ועד הקצה תוך כדי סיבוב המברשת. ניתן לחזור על הפעולה להצעמת הנפח.

5. לשפתיים חושניות, הניחי שפתון בגימור מאט. ליצירת כיסוי עדין יותר, תוכלי להניח אותו בנגיעות קלות בעזרת כרית האצבע. בחרי בשפתון Color Sensational Creamy Mattes Rose Rush גוון 940.


למראה הקייצי הנועז והפלרטטני  !!!






1. לכיסוי מלא ואחיד לאורך זמן, השתמשי במייק אפ Better Skin על כל שטח הפנים עד לכיסוי מלא. השתמשי בכריות האצבעות וסיימי בטפיחות קלות. להדגשת תווי הפנים, השתמשי בברונזר Dream Sun, אותו נניח בנגיעות קלות תחת עצמות הלחיים.

2. ליצירת איילנר זוויתי מודגש, השתמשי באיילנר טוש Master Precise לדיוק מירבי. התחילי מהזווית הפנימית של העין כלפי חוץ, ועבי אותו על פי טעמך האישי. לנגיעה של גלאם, הוסיפי פס כסף עדין במרכז האיילנר. תוכלי לעשות זאת עם צללית Color Tattoo בגוון Etetnal Silver מספר 50.

3. למראה ריסים עוצמתי בצורת מניפה, השתמשי במסקרה Lash Sensational לסירוק הריסים מהשורה ועד הקצה תוך כדי סיבוב המברשת. ניתן לחזור על הפעולה להצעמת הנפח.

4. להשלמת מראה העיניים העוצמתי, הדגישי ופסלי את גבותייך בעזרת מסקרה לגבות Brow Drama , ניתן להעצים את המראה על ידי הברשה נוספת.

5. לשפתיים מלאות נוכחות, בחרי בשפתון Color Sensational Creamy Mattes בגוון 975 Divine Wine. מושלם למי שלא חוששת מתשומת לב! 


אז מה אתם אומרים עליה, ועל המראה הקייצי שלה?



עינב שלי התחדשה עם האודם הנפלא של מייבלין


וזו כל הסדרה..

ככה זה כשנהנים ומרוצים אז משתפים !!!!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger