יום ראשון, 29 במאי 2016

כל אחד והרוז'ה שלו...

בס"ד



חברים ברוכים תיהיו בבואכם...
והפעם בוחרת לשתף אתכם במתכון לארוחת צהריים נפלאה,
שיצרתי בעצמי, עם מעט זמן ומחשבה הפעם המתכון שלי ....
קבלו מתכון לפסטה פפיונים של "ברילה" ברוטב שמנת פיטריות וממרח עגבניות מיובשות  (הממרח של של "לחם ארז")
אז קבלו מתכון פשוט וקל להכנה חברים,
חברים, ממליצה לכם, הכינו אותו ותוך פחות מ-10 דק', תיהיה לכם אחלה ארוחה...אצלי ממש טרפו אותה בשקיקה .....
ולכן לכם חברים, אני ממליצה באהבה ואתכם במתכון משתפת בשמחה !!!
לנוחיותכם מצורף כאן המתכון והתמונות המפרטות , שלב אחרי שלב את הכנתו.

                             בהצלחה !!!!




מצרכים :




חבילת פסטה (אני השתמשתי בצורת הפפיונים של ברילה)
קופסאת פטריות חתוכות
מיכל שמנת לבישול
רבע כוס שמן
3 כפות של ממרח עגבניות(אני השתמשתי בממרח של "לחם ארז")
1/4 כפית פפריקה
1/4 כפית כורכום
2-3 שיני שום קצוצות.
כפית מלח

אופן ההכנה :







תחילה יש להרתיח את הפסטה עם כף שמן וכפית מלח...






במקביל יש לטגן את שיני השום הפרוסות































להוסיף את מיכל השמנת לבישול










להוסיף את קופסאת הפיטריות





להוסיף את 3הכפות של ממרח העגבניות המיובשות



להוסיף את המלח פפריקה וכורכום ולערבב היטב...להביא עד לרתיחה ולהנמיך לאש קטנה.




במקביל לסנן את הפסטה






להוסיף את הפסטה המסוננת לסיר עם הרוטב המוכן




והרי לכם התוצאה המוגמרת, פסטה ברוטב רוז'ה שלי
ועכשיו נראה אתכם נשארים אדישים !!!


מאחלת בהצלחה ובתאבון לכל מי שיכין את המתכון !!!







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger