יום חמישי, 7 ביולי 2016

גלי את הנוסחה, לשיקום שיער פגום !!!

בס"ד






חברים ברוכים אתם בבואכם...

בוחרת לשתף אתכם הפעם חברים, בהמלצה על שמפו ומרכך נפלאים מסדרת Syoss Renew 7, עם פורמולת סרין-פרוטאין לשיקום 7 מאפיינים של שיער פגום.
מאחר ואני כמו רוב הנשים, צובעת את שערי והוא עובר החלקות וייבוש ובמשך השנים הוא מתבגר ומשתנה וההשפעות החיצוניות שהזכרתי קודם, ייבוש השיער וצביעתו ובנוסף נזקי השמש, גורמות לו לאבד פרוטאין והוא  הופך להיות יבש וחסר ברק.






לאחרונה התנסתי בשמפו ובמרכך של מותג טיפוח השיער המקצועי SYOSS המשיק כעת סדרה חדשה לטיפוח ושיקום שיער פגום - 



סדרת Syoss Renew 7 מכילה שילוב ייחודי של רכיבים המחדשים את החלבון האבוד של השיער ומסייעים בשיקום שיער פגום, בהגנה וחיזוק מבנה סיב השערה. 
סדרת Syoss Renew 7 – סדרת המוצרים הראשונה של Syoss לטיפול השיער עם טכנולוגיית סרין-פרוטאין לשיקום 7 מאפיינים של שיער פגום.
סדרת Syoss Renew 7 החדשה פיתחה בעזרת טכנולוגיית סרין-פרוטאין נוסחה המאפשרת שיקום 7 מאפיינים של שיער פגום: 1-קצוות מפוצלים 2-שבירת שיער 3-נוקשות 4-אובדן קרטין טבעי 5-מרדנות 6-קשרים 7-אי חיוניות של השיער.
הפורמולה הייחודית בעלת טכנולוגיית סרין-פרוטאין מחזקת ומשפרת את מבנה סיב השערה מהשורשים עד הקצוות, מפחיתה באופן משמעותי את שבירת השיער והקשרים והופכת שיער נוקשה, מרדני וחסר חיוניות לשיער בריא, חזק, גמיש ומלא ברק.





















והרי לכם התוצאה לאחר החפיפה......
בSYOSS  מאמינים שלכולם מגיע שיער יפה כמו במספרה מדי יום. מסיבה זו, הפורמולות שלהם פותחו ונבדקו עם מעצבי שיער לאיכויות המספרה שהשיער שלנו צריך.












תשפטו בעצמכם, תמונה אחת שווה אלף מילים...

כשנהנים אז משתפים לכן לכם על 
סדרת Syoss Renew 7 אני ממליצה באהבה ומשתפת בשמחה!!!












ניתן להשיג ברשתות השיווק, בפארמים ובחנויות המובחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger