יום שלישי, 26 ביולי 2016

ארוחת צהריים קלילה טעימה ....

בס"ד 



ברוכים תהיו בבואכם חברים מבקריי בלוג יקרים...
אז הפעם פרגנתי לעינבי שלי עם ארוחת צהריים שהייתה ערבה לחיכה...
שהרי עינבי איננה מתלהבת מאכילת מוצרי בשר למינהם ולכן כשלאחרונה, הכרתי לראשונה את הסדרה הנפלאה של חברת "טבע דלי" BBQ, החלטתי שהיום אני מנסה לפרגן לה ולפנק אותה וכשהגיעה מהלימודים קיבלתי את פניה עם צלחת גדושה בצ'יפס (של שופרסל)



והמבורגר עבה עם פטריות של טבע דלי



טוב תקשיבו חברים אין פשוט וקל יותר מזה....



פותחים שקית צ'יפס וקופסא של המבורגר עבה עם פטריות של טבע דלי, ממלאים את תבנית האפייה בכמות הרצויה ואופים בגריל במשך כ-20 ד' על חום בינוני ....




והרי לכם התוצאה מוגשת באהבה....

אוסיף ואומר, חברים רק שתדעו חברת "טבע דלי" משיקה כעת: BBQ – סדרת בורגרים חדשה מהצומח לצלייה על הגריל על פלאנצ'ה או במחבת
סדרת בורגרים עסיסיים במרקם נפלא, בעלי ערכים תזונתיים טובים וללא כולסטרול.




בסדרה הושקו ארבעה מוצרים חדשים: בורגר ניו-יורק BBQ קלאסי, בורגר קליפורניה BBQ עם ברוקולי, בורגר טקסס BBQ עם פטריות ובורגר קבב BBQ עם פטרוזיליה • הבורגרים מבוססים על סויה וסייטן, המהווים מקור חלבון איכותי וטבעוניים ....


חברים אפילו אני שאני מאוהבי הבשר, אהבתי את הטעם הנפלא של ההמוברגר עם הפיטריות ...
ולכן לכם אני ממליצה באהבה ומשתפת בשמחה!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger