יום רביעי, 1 בפברואר 2017

קר כל כך קר שם בחוץ.....

בס"ד


ברוכים תהיו בבואכם.... 
תסכימו איתי חברים שהחורף הזה כל כך קר ומה יותר נחמד בחורף קר, מעוגת חמוציות של אחווה לצד כוס תה חם?
אני מאוד אוהבת לאפות אך החורף הקר גורם לי להתעצל לפעמים ופשוט להתכרבל בתוך הפוך החם...
כן כן, גם לי לפעמים מותר להתפנק עם עוגות מוכנות, שהן דיי טעימות ושהמחיר שלהן שווה לכל כיס...
אני מאוד אוהבת חמוציות ולאחרונה יצא לי לשמוע שלקראת 
ט"ו בשבט חברת אחווה משווקת מוצר חדש, בסדרת מוצרי המאפה שלה


חברת "אחוה" משיקה עוגת חמוציות חדשה עשירה ונימוחה עתירת חמוציות  

עוגת החמוציות החדשה, במשקל 450 גרם מכילה 15% חמוציות,  מצטרפת לליין העוגות הבחושות של אחוה, במסגרתו משווקים  מוצרי מאפה איכותיים, בטעם ביתי ובמחירים שווים לכל נפש







ורק לסבר את אוזנכם מחיר עוגה של אחווה נע בין:

8 – 10 שקלים, לעוגה במשקל 450 גרם. 
וניתן להשיגה ברשתות השיווק והחנויות המובחרות. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger