יום חמישי, 27 ביולי 2017

שייק גלידה או במילים אחרות שייקלידה...

בס"ד



ברוכים תהיו בבואכם חברים...
הבן החמוד שלי החליט להפתיע אותי, אתמול כשחזרתי מהעבודה חיכו לי שלושת  הפרמידות המתוקות כשיצאתי מהאמבטיה....
אחרי יום כל כך חם ממש התאים לי להתקרר עם שלושת המקסימות
רוצים לדעת מה הן מכילות?
זוכרים שכשנהנים אז משתפים?
בואו ואצרף את התמונות והמתכון שהצלחתי לדלות מנהוראי שלי

ממליצה באהבה משתפת בשמחה !!!

מצרכים


 3 כוסות חלב
מנגו מקולף ומגולען
3 כפות דבש/סילאן
5 תמרים לחות קלופות ומגולענות...
וכמובן כל מעבד מזון שהוא ... 
נהוראי השתמש בשייקר האישי של CROWN מבית  ניופאן 
והוא ממש מצויין



אופן ההכנה:




פשוט וקל, רק להכניס את כל המוצרים יחדיו לשייקר ולהפעיל 
להוציא למלא בתבנית כל שהיא להקפאה...
להכניס למקפיא למשך שעתיים שלוש... להוציא מהמקפיא ולהתענג על כל ביס....




והרי לכם התוצאה שדיברה בעד עצמה...
מאחלת בהצלחה ובתאבון לכל מי שיכין את המתכון!!! 





































מאחלת בהצלחה והנאה למי שיכין את המתכון...



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger