יום ראשון, 30 ביולי 2017

Puritan’s Pride וכל מילה נוספת, פשוט מיותרת

בס"ד





ברוכים תהיו בבואכם חברים...
לאחרונה הברכיים שלי בוגדות בי...
מקווה שמצאתי את הפתרון לכאבי הברכיים , עם השרות וההכוונה הנפלאה שקיבלתי כשהזמנתי את קומפלקס ויטמין B מהאתר החדש שהושק בישראל ... אתר שנקרא פיורטנ'ס פרייד....
עם שירות כזה טוב ופתרון נפלא אולי אצליח לשפר את איכות חייי....


במילים אלו פתחתי את הפוסט שלי בפייסבוק לפני מס' ימים ...
תקשיבו חברים, אין לי מילים פשוט אין לי מילים ....


יום אחד, בדיוק יום אחד עבר מהרגע שהזמנתי דרך האתר פיורטנ'ס פרייד,  את ויטמין B קומפלקס והוא הגיע אליי עם שליח עד הבית ללא תוספת תשלום ...


גם המחירים מאוד אטרקטיביים, רכישה באתר puritan.co.il מתבצעת ישירות ממחסני Puritan’s Pride בארץ ובזכות כך, מאפשרת לנו הצרכנים המקומיים חסכון בעלויות השילוח והמיסים הכרוכים בקנייה מחו״ל לצד משלוח המהיר לביתנו
אני הזמנתי 2 בקבוקים המכילים 60 טבליות בכל בקבוק סה"כ במחיר של 113 ש"ח 






האתר בנוי  ממש כחנות וניתן למצוא  בו את כל המידע שחשוב לדעת על כל אחד מהמוצרים, בצורה מפורטת ומקצועית.

עם שירות כזה טוב ומחירים כאלה נפלאים, אולי אצליח לשפר את איכות חיי והקץ לכאבים....












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger