יום ראשון, 7 בינואר 2018

קריספי צ'יקן בסגנון kfc

בס"ד






ברוכים תהיו בבואכם חברים מבקריי בלוג נפלאים!!!
כמה טוב שבאתם לבקר בבלוג המשתף שלי...
זה הזמן לומר תודה, לכל מי שברך ופינק אותי במילה טובה, ביום הולדתי ה- 45 שחל ביום רביעי  3.1.20018 
בכדי לציין את המאורע בעלי ואני, יצאנו לחגוג במקום הנפלא שמצליח לשלב בין טעמים נפלאים ומראות מקסימים!
תקשיבו חברים, ביום רביעי האחרון בעלי אסף אותי ממקום עבודתי  והגענו לחגיגה אמיתית של צבעים וריחות, בשוק רוטשילד אלנבי שבת"א, 

     תמונה לצורך המחשה בלבד


   


ל"דלישס דלי בר" ונהננו כל כך מחוויית בשר שהיא פינוק אחד ענק!!!


בעלי התענג על כל ביס, מסנדוויץ הקורנביף שהוכן במיוחד עבורו במקום...סנדוויץ' הקורנדביף היחודי שמכינים במעדניית דלישס על פי מתכון משפחתי בן 40 שנה, עם 200 גר' בשר בתוך לחם כפרי שעור מחמצת הנאפה במקום, במילוי רטבים תוצרת בית (כמו רוטב חרדל, איולי, צ'יפולטה ועוד). 
מלבד הבשר והרטבים, הסנדוויץ' מכיל גם ירקות טריים !!!



ואני פשוט התמוגגתי מכל טעימה שטעמתי מהקריספי ציקן בסגנון הkfc שהוכן במקום עבורי!
מדובר על לחמנייה עם חזה עוף שמתובל בתערובות של קמחים ותבלין סודי שרק מי שיאכל יבין על איזה טעמים מיוחדים מדובר!!!

ליחצו על הקישור הבא וצפו בחווית האכילה שלנו במקום


     מייד בסיום החגיגה, שבנו לביתנו עייפים אך שבעים ומרוצים....




דלישס-Deli Bar - שוק רוטשילד אלנבי, רוטשליד 38 ת"א .

ימים ושעות פתיחה:
ימים א'- 09:00-00:00 

ב'-09:00-00:00 
ג'-09:00-00:00 
ד'-09:00-02:00 
ה'-09:00-04:00 
ו'-09:00-05:00 
שבת-09:00-00:00 .

050-933-9700 גלעד 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger