יום חמישי, 4 באוקטובר 2018

הגן בשפיים

בס"ד






ברוכים תהיו בבואכם חברים, מבקריי בלוג יקרים!
תקופת החגים כבר מאחורינו והינה הגיעה לה השגרה המבורכת 
ימי החול שהולכים ומתקצרים והינה אוטוטו מתקרב לו מועד החתונה של ביתי עינב עם בחיר ליבה בר...
אומנם את מקום החתונה כבר סגרנו הרבה לפני שהגעתי להשקתו של מתחם הארועים הנפלא הזה כפי שאתם רואים בתמונה, אך הייתי ממליצה לזוגות שעומדים להינשא ושטרם החליטו על מקום לחגיגת הארוע להגיע ולהתרשם מ"הגן בשפיים"...




"הגן בשפיים " הוא מתחם האירועים החדש בקיבוץ שפיים . 

המתחם שהוקם משתרע על שטח של כ-5 דונם ומול שמורת הטבע של שפיים וחוף הים. 
הוא ממוקם בשרון כ-15 דק' נסיעה מתל אביב ויושב על התפר בין גן אירועים כפרי הממוקם בלב שדותיו של קיבוץ שפיים ובין המרכז האורבני התוסס של תל אביב.
הגן משלב חוויה כפרית, נעימה ואינטימית לבין חווית בילוי דינמית, קצבית ומרגשת של עיר תוססת. 
בנוסף, במקום בית ספר לגלישה, המציע קורס גלישה לכל הזוגות העתידים להינשא במקום... 


מתחם האירועים כולל אולם אירועים גדול בו ממוקמת רחבת הריקודים של המקום ובר אלכוהול מאסיבי ורחבת ישיבה גדולה. 




בצמוד לאולם המרכזי הושק אמש מתחם הלאונג' החדש המשמש כאזור קבלת פנים מעוצב עד הפרט האחרון בסגנון כפרי מודרני. הלאונג מתחבר לאולם הראשי ומאפשר עריכת חתונות גדולות במיוחד.










גינת הגן נחלקת ל-2 איזורים. מדשאה רחבת ידיים מוקפת בצמחיה ים תיכונית, פרגולת עץ הפונה אל הים והשקיעה ובוסתן פורח מלא בצמחיה עונתית פורחת המשמשת כמתחם ישיבה אינטימי.
עוד במתחם שירותי אורחים מפוארים המעוצבים בהשראת מלונות בוטיק אורבניים ומתחם משרדים מעוצב.
מערכות הסאונד, האקוסטיקה והתאורה מהמובילות בעולם מבטיחות הפרדת סאונד מוחלטת בין אזור הישיבה ורחבת ריקודים.. רמת הסאונד ברחבת הריקודים הינה ברמת הקלאבים המובילים בארץ ובעולם.


וזו החופה המעוצבת הפנימית באולם


וכך היא נראת ביום קיץ בחוץ....
על התחום הקולינרי במתחם אמון קייטרינג "טעם וצבע" בראשותו של השף עמית קאופמן שהתאימה למקום תפריט ייחודי המבוסס על חומרי גלם עונתיים והכנת האוכל מול הקהל.



בכדי להעצים את החוויה נבנו 2 מתחמי קולינאריה חווייתיים הפועלים לאורך כל האירוע, מתחם עישון וצליה המכיל מעשנת וגריל- פלאנצה סקנדינבי עליו צולה הקייטרינג בשר, עופות ודגים ומתחם אפיה בו ממוקם הטאבון של הגן המספק מיני מאפים ובצקים שונים המותאמים לתפריט הנבחר ע:"י הלקוח.







והינה ציטוט מדבריו של יואב לאור מנכ"ל המקום: "בנינו עולם שלם של אירועים,מתחם אירועים חוויתי, מושקע עד הפרט האחרון ומתוחזק בצורה מושלמת .





אנו מאמינים שהשילוב בין מיקום מאוד מרכזי בלב השדות של גליל ים, חניה נוחה ונוף ייחודי לים הצמוד למתחם אירועים בו כל פרט בחוויה מטופל עד לקצה, יאפשרו לנו לתת ללקוח מוצר ברמה הגבוה ביותר בשוק ולמתג את המקום בפסגה של גני האירועים באזור המרכז.



































הגן בשפיים המקום המושלם לחגוג בו ארועים מיוחדים!!!
ממליצה באהבה ומשתפת בשמחה!
ואם תבקשו, אז מצרפת לכם את הנייד של חיה גבריאלי 
לפרטים נוספים: – 050-7771425
לעוד מגוון של המלצות, חברים אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלי "נהנים ומשתפים" בלחיצה על הקישור הבאhttps://www.facebook.com/groups/1543638785877417/













אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger