יום שני, 8 באוקטובר 2018

Hydro Boost של ניוטרוג'ינה

בס"ד


ברוכים תהיו בבואכם חברים מבקריי בלוג יקרים!!!
כל בוקר מתעוררת ומודה לאל,על עוד יום חדש שהוא נותן לנו כאן בעולם.
כשאני מתעוררת מוקדם סימני העייפות ניכרים בעיניי ואני מחפשת דרך לטשטש אותם ....
אז הנה מוצר חדש מבית ניוטרוג'ינה שמסייע להעלים את סימניי העייפות ולטשטש את השקיות שמתחת לעיניים לשמור על גמישות העור ועל הלחות שבעור במשך 24 שעות
ובנוסף גם קרם לחות עם מקדם הגנה spf 25 (חומצה הילורונית) שמעניק לעור לחות ומגן על עור הפנים מפני נזקי השמש והסביבה ומרווה את העור בלחות...
ממליצה באהבה ומשתפת בשמחה!!!





סדרת הטיפוח Hydro Boost® מבית ניוטרוג'ינה, זוכת פרס מוצר השנה 2018 בקטגוריית טיפוח הפנים*, מתרחבת ומציעה שני מוצרים נוספים:
הכירו את קרם הג'ל לעיניים-המסייע בהעלמת סימני עייפות, מכיל חומצה היאלורונית.






והכירו גם את קרם הלחות עם מקדם הגנה SPF25

























המוצרים בסדרה הינם ראשונים מסוגם במגוון מוצרי טיפוח הפנים של ניוטרוג'ינה, סדרתHydro Boost® פורצת הדרך, פותחה על מנת להשאיר את עורך חלק, רך, גמיש ומחודש, הסדרה מעניקה לעורך לחות לאורך כל היום.
בואי והתחילי כמוני את היום, עם לחות מרעננת הפועלת ב-3 מימדים בכדי להעלים את היום העמוס מעינייך:
· הזנה מיידית של לחות המחדשת את העור סביב איזור העיניים באמצעות נוסחת הג'ל ההיאלורוני ומחזקת את מחסום ההגנה של העור.
· עוצמה של רעננות עם נוסחת הג'ל הקליל המעוררת עיניים עייפות, מסייעת בהעלמת סימני עייפות ובמקביל נספגת לתוך העור ואף מייצרת בסיס למייקאפ.
· הקרם לוכד את הלחות בעור למשך 24 שעות ובכך שומר על גמישות העור ועל מראה עיניים רענן כל היום.
קרם לחות עם מקדם הגנה 25 SPF- מכיל חומצה היאלורונית ואנטיאוקסידנטים.
קרם לחות והגנה SPF25 מרווה במיידית את העור בלחות, מחזק את שכבת ההגנה הטבעית של העור ומגן מפני גורמים סביבתיים וקרני UV המזיקים לעורך:
· מרווה את העור בלחות ומחזק את שכבת ההגנה הטבעית של העור: הפורמולה מכילה חומצה היאלורונית ומחדשת את העור בהזנה מיידית של לחות.
כמו כן, מחזקת את מחסום ההגנה של העור יום אחרי יום כך שהקרם מגן באופן אקטיבי כנגד גורמים סביבתיים.
· מסייע בהגנה על העור מפני נזקי הסביבה: הפורמולה מכילה אנטיאוקסידנטים ומגינה על העור מפני נזקי הזיהום הסביבתי ושמורת עליו זוהר ורך.
· הגנה מפני נזקי השמש: פותח עם Helioplex™ המספק הגנה גבוהה מפני קרני השמש המזיקות אשר עלולות לגרום להזדקנות מוקדמת של העור.
מוצרים אלו מצטרפים ל- 7 מוצרי טיפוח נוספים הקיימים בסדרת Hydro Boost® המעשירים את העור בלחות באופן מיידי ומלווים את שגרת הטיפוח היומית בזמן הסרת איפור, ניקוי הפנים ושימוש בקרם לחות.

הסדרה מכילה: ג'ל לחות לעור רגיל עד מעורב, ג'ל קרם לחות לעור יבש, תרחיץ ג'ל ניקוי, חלב פנים במרקם ג'ל, תמיסת מים מיסלריים ייחודית, תרחיץ גרגירים, מגבוניים ייחודיים ועדינים.

פרטים נוספים ניתן למצוא ב:

https://www.neutrogena.co.il/face/skincare-product-lines/hydro-boost
  


לעוד מגוון של המלצות, חברים אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלי "נהנים ומשתפים" בלחיצה על הקישור הבאhttps://www.facebook.com/groups/1543638785877417/



  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger