יום שלישי, 13 בנובמבר 2018

קולקציית הסתיו של נפרטיטי

בס"ד


ברוכים תהיו בבואכם חברים, מבקריי בלוג יקרים!
רשת האופנה נפרטיטי משיקה קולקצייה סתווית ורעננה בהשראת הטרנדים המובילים בתצוגות האופנה ברחבי העולם תוך שמירה על האמירה הייחודית והעיצוב המזוהה עם מעצבת הרשת, עדנה פז




רשת אופנת נפרטיטי, הידועה בשמלות הערב המחמיאות שלה, יוצאת עם קולקצייה הכוללת מחווה אומנותית לציירת פרידה קאלו שהרבתה להשתמש בצבעוניות עזה, חמה וקרה, פרחוניות מכל הסוגים ואורנמנטים – עיטורים גיאומטריים מתוחכמים המעניקים לפריטים השונים מראה אלגנטי ומתוחכם. 



כמו תמיד בנפרטיטי, הקולקציה מגוונת ומתאימה למבחר גדול של מידות ולכל סוג של מבנה גוף, זאת מתוך החזון להלביש כל אישה ולאפשר לה לבטא אמירה אופנתית אישית, עוצמה נשית והקפדה על איכות לצד נוחות תוך דגש על התאמה לטעם הישראלי. 




























בקולקציה נמצא בדים בשילוב כתמי צבע מתפרצים, משבצות, פסים, נקודות ושאר טרנדים הלקוחים הישר מבירות האופנה המובילות בעולם. חלק מהפריטים כולל שילוב הרמוני של בדי יוקרה כגון קטיפות, ג'קארד, מלמלה ותחרה יחד עם בדים עבים יותר, למראה חורפי מרשים ותחושה נעימה ומלטפת.


























בנוסף, ניתן למצוא בנפרטיטי טוניקות יפהפיות בצבעי השלכת והסתיו: כתום חמים, חרדל מאופק וחמרה, צבע אדמה חום יפיפה. שילובי צבעים אלו מככבים בקולקציית הסתיו החדשה ומעניקים לכל אישה את המראה האולטימטיבי לאירועי סתיו, בילויים מפנקים וגם לימי עבודה ולמראה יום יומי.










טווח המידות נע בין 42-54 והמחירים בקולקצייה החדשה נעים בין 400-800 ₪ לחולצות וטוניקות ו- 800-1800 ₪ לטוניקת שמלה ומגוון בגדי ערב.
סניפי הרשת -

כברי (ליד נהריה)
קריון - קרית-ביאליק,
קניון אילון - רמת- גן  

קניון הדר – ירושלים
קניון רננים- רעננה
חנות האתר

* בנוסף ניתן למצוא את אופנת נפרטיטי בחנויות נבחרות ברחבי הארץ.
לרשימת הסניפים המלאה ניתן להיכנס לאתר האינטרנט: www.nefartiti.co.il
פייסבוק: נפרטיטי
04-9858192




לעוד מגוון של המלצות, חברים אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלי "נהנים ומשתפים" בלחיצה על הקישור הבאhttps://www.facebook.com/groups/1543638785877417/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger