יום שלישי, 13 בנובמבר 2018

אוטוטו יוון

בס"ד











ברוכים תהיו בבואכם חברים, מבקריי בלוג יקרים!
"ברכב לועסים מסטיק אורביט"
חברים שלי,מרס ישראל יוצאת בפעילות למותג אורביט לקראת חנוכה ומעניקה חופשה של 8 ימים ביוון עם רכב צמוד!
מרס ישראל יוצאת בפעילויות לחיזוק מותג הדגל שלה - אורביט לקראת חנוכה, שתציע לצרכנים את ההזדמנות לזכות בטיול חוויתי זוגי של 8 ימים ביוון, כולל טיסה ורכב צמוד.
במסגרת זו, פעילות אוטוטו יוון תבדוק עד כמה הצרכנים מכירים את מסטיק אורביט, יוון וחנוכה. בכל קנייה של אורביט בקבוקון לרכב, נכנסים למיניסייט ייעודי, עונים על 8 שאלות ויכולים לזכות בטיול חוויתי זוגי של 8 ימים ביוון עם רכב צמוד. 


הפעילות תלווה בפרסום שיעלה ברשתות החברתיות ובנקודות המכירה.






ממחקר בינלאומי שערכה מרס אשר בדק את הרגלי הנהיגה והריכוז בזמן נהיגה בקרב נהגים שלעסו מסטיק לעומת כאלו שלא לעסו, נמצא כי לעיסת מסטיק תורמת לנהיגה בטוחה ומפחיתה את הסיכון לתאונות דרכים. ממצאי המחקר הראו כי בזמן לעיסת מסטיק- הנהגים נהגו במסגרת המהירות המותרת ופחות סטו מהכביש וכי לעיסת מסטיק שיפרה את זמן התגובה. 
בנוסף, נמצא כי קשר בין לעיסת מסטיק ותהליכים קוגניטיביים על ידי עידוד זרימת דם מקומית, העברת גלוקוז והעלאה באיכות תשומת הלב וריכוז. 


האמת שכן לי זה אכן עוזר כשאני נוהגת זה ממש מרענן!

משיווק מרס ישראל נמסר כי "החלטנו לייצר חוויה שתתקשר לתקופת החנוכה, תוך שמירה על המסר העיקרי כי לעיסת מסטיק אורביט מסייעת בשמירה על עירנות במהלך נסיעה ובכך מאפשרת לך להגיע אל היעד שלך רענן .

לעוד מגוון של המלצות, חברים אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלי "נהנים ומשתפים" בלחיצה על הקישור הבאhttps://www.facebook.com/groups/1543638785877417/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger