יום שני, 23 בדצמבר 2019

קולקציית מוצצים חדשה

בס"ד





ברוכים תיהיו בבואכם חברים, מבקריי בלוג יקרים
קבלו את קולקציית המוצצים החדשה מבית NUK
המוצץ שמאפשר לעור התינוק לנשום NUK Space, מוצץ חדש וייחודי בעל פתחים גדולים במיוחד, שעוצב במיוחד לעורם העדין של תינוקות NUK, מותג מוצרי התינוקות מהמובילים בעולם, המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה משיק מוצץ חדש וייחודי: NUK Space, שעוצב במיוחד לעורם העדין של תינוקות. 

המוצץ מאפשר לעורו העדין של התינוק לנשום מוצץ ספייס של NUK , בעל פתחים גדולים במיוחד לזרימת אוויר מקסימלית סביב הפה, מסייע לשמור על עור הפנים של התינוק יבש ונקי. 
כמו כל מוצצי NUK, גם המוצץ החדש, פותח כך שיוכל להעניק את כל היתרונות האורתודונטיים, בהתאמה אופטימלית לפיו של התינוק. 
המוצץ מומלץ על ידי רופאים ומיילדות והפטמה שלו, שטוחה, דקה וצרה יותר ומתקבלת בקלות רבה יותר על ידי תינוקות, גם תינוקות יונקים. 
ריור מוגבר גורם לאדמומיות וגירוי העור ידוע כי לתינוקות, יש תקופות של ריור מוגבר, שיכול לגרום לגירוי שמתבטא בפריחה ואדמומיות של העור סביב הפה, בדרך כלל מתחת לשפתיים ובאזור הסנטר. 
חלק מהתינוקות מזילים רוק הרבה יותר מאחרים. התופעה נפוצה מאד בקרב תינוקות וילדים מתחת לגיל שנתיים, כאשר כמעט כל תינוק סובל ממנה, לפחות בתקופה מסויימת. 
הדרך הטובה ביותר למניעה וטיפול היא לשמור על האזור נקי, יבש ומאוורר. מחקרים מראים כי 95% מהתינוקות אימצו את המוצץ במחקר שערכה החברה בגרמניה נמצא כי 99% מהאימהות ימליצו על המוצץ החדש, במיוחד לתינוקות בעלי עור רגיש, 97% מהאימהות חושבות שהמוצץ מאפשר יותר זרימת אוויר לפנים של התינוק ו-98% חושבות שהמוצץ מאפשר לעורו העדין של התינוק לנשום. 
עוד מראה המחקר כי 95% מהתינוקות אימצו את המוצץ.




העיצוב החדשני והטרנדי של מוצץ NUK Space מגיע במגוון צבעים ומעוטר בדמויות של בעלי חיים בתלת ממד, מה שהופך את עיצובו לייחודי ואטרקטיבי. 
מוצצי NUK מוצעים: לגילאי 0-6 חודשים ולגילאי 6-18 חודשים. מחיר מומלץ לצרכן: 39.90 ₪ (לאריזה של זוג מוצצים). 
לרגל ההשקה: מבצע בסופר-פארם: 25% הנחה על מגוון מוצרי NUK כולל מוצצי ספייס בין התאריכים 19.12.19 ועד 1.1.2020 ניתן להשיג ברשת סופר פארם, BE, רשת מוצצים, בחצי חינם ובחנויות המתמחות בתינוקות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger