יום שני, 11 באפריל 2016

נושם ועוד איך נושם....

בס"ד






חברים תרשו לי להכיר לכם, במידה וטרם הכרתם, את הדאורדורנט הנושם לנשים, מבית קרליין....



                                                תמונה להמחשה בלבד


 גם אני סובלת מתחושה לא נעימה של זיעה, בימי הקיץ החמים ונוהגת להתקלח ולהתבשם בכל זמן אפשרי... 
על הדאורדורנט הנושם של קרליין  שמעתי דיי לאחרונה,רוצה לומר לכם, שאני מודה לחבר'ה בקרליין, על שחשבו עלינו הצרכנים ויצרו מוצר נפלא, ששומר על העור וגורם לתחושה של ניקיון. 
אחרי כל אמבטיה אני מרשה לעצמי להתיז מהתרסיס הנהדר




הדאודורנט הנושם 0% של קרליין -מכיל 0% אלומיניום,
0% אלכוהול, 0% פרבנים.
הוא מועשר בקמומיל המטפח את עורי, ומעניק לו תחושת אווריריות ורעננות הנמשכת לאורך זמן.
אז רק שתדעו  חברים שהוא נבחר גם כמוצר השנה לשנת 2016









לכן חברים לכם אני ממליצה על 

                                באהבה ומשתפת בשמחה!!!







https://www.youtube.com/watch?v=ZfCrQWm9zz0


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger