יום שבת, 1 בדצמבר 2018

SKITTLES SWEET HEAT

בס"ד





ברוכים תהיו בבואכם חברים מבקריי בלוג יקרים!
מותג הסוכריות האהוב Skittles גאה להשיק טעם חדש, מפתיע ו.. חריף!
חברים בשבוע שעבר, פתחתי לי חבילה של סוכריות סקיטלס וציפיתי כל כך שיהיה לי טעם שוקולדי מתקתק בפה, אך להפתעתי קיבלתי זריקה של חריפות לחיך...חשבתי שזה יצא בטעות חשבתי שרק בטעות יצא לי אחד כזה חריף ואז ניסיתי עוד אחד ועוד אחד וגיליתי שזה הטעם החדש... חריף פחות מדבר אליי לכן מייד העברתי לבעלי והוא פשוט עף על זה..
אז רק שתדעו חברים, שמותג הסוכריות Skittles משיק לקראת חנוכה מהדורה מיוחדת של הסוכריות בטעם חדש ומפתיע - SWEET HEAT.
הטעם החדש משלב את טעם הפירות המוכר של המותג בתוספת טוויסט מתובל אשר מעניק חוויה מעוררת חושים. סקיטלס SWEET HEAT זכה להצלחה גדולה ברחבי העולם ועכשיו גם הצרכן הישראלי יוכל ליהנות מהטעם הייחודי של הסוכריות האהובות.
הטעם החדש יגיע אריזת 38 גר' לצריכה אישית שתימכר במחיר מבצע מיוחד של 5 יחידות ב-10 שקלים – מחיר מומלץ לצרכן
משיווק מרס ישראל נמסר כי Skittles ממשיך לחדש ולהביא לצרכן הישראלי טעמים מפתיעים אשר מצטרפים לפעילויות רחבות בהן אנו נוגעים בקהל היעד ויוצרים חיבור אמיתי למותג האהוב.
מותג הסוכריות Skittles הנו מותג בעל הצלחה עולמית המציע סוכריות לעיסות בטעמי פירות, רכות ועסיסיות מבפנים, צבעוניות וקראנצ'יות מבחוץ.
הפעם בעלי ממליץ באהבה ואני משתפת בשמחה!!!

חג חנוכה שמח חברים!

לעוד מגוון של המלצות, חברים אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלי "נהנים ומשתפים" בלחיצה על הקישור הבאhttps://www.facebook.com/groups/1543638785877417/


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger