יום רביעי, 18 ביולי 2018

דאק ג'ל לניקוי אסלות שהוא מספר אחד

בס"ד




ברוכים תהיו בבואכם חברים שלי, בבואכם לבלוג הממליץ ומשתף שלי!!!
תגידו חברים גם אתם מטורפים על ניקיון כמוני?
יש לציין שכשהייתי צעירה יותר, הייתי ממש אבל ממש חולת נקיון 

בשנים האחרונות קצת התבגרתי וכך גם השתנתה לה תפיסת החיים שלילמדתי לשחרר, אך בנושא של ניקיון השירותים אין מצב שמשחררת!
המשפט הידוע שלי כשמישהו נכנס לשירותים זה "תרסס קצת כלורקס ותוריד את המיים..."
ועכשיו יש מוצר חדש מבית אסי ג'ונסון  שבא לעשות את החיים קלים נקיים ומבושמים!
הכירו את דאק





ג'ל לניקוי אסלות שהוא מספר אחד
מהיום חוויית הניקיון הופכת להיות פשוטה וקלה יותר....
שלוש פעולות במוצר אחד💖 #duck

מלבין, מחטא ומקציף🌟
בניחוח של ים🌊 ובניחוח לבנדר🌼🌸🌺...



מוצר הניקוי דאק עם האקונומיקה המקציפה הופך את משימת ניקוי השירותים לקלה ויעילה יותר. 
אין צורך לשלב כמה חומרים כדי לקבל תחושת ניקיון מושלמת. 
מעכשיו הכל במוצר אחד! 
הפורמולה המשולבת במרקם ג'ל, מקציפה, מלבינה, שומרת על האסלה מנצנצת ומבריקה, מנטרלת ריחות, בעלת יכולת השמדה של 99.9% חיידקים ובקטריות, מנקה ומחטאת ביעילות ומותירה ניחוח בישום מרענן.
לאסלה שלי דאק עשה נפלאות הוא השאיר אותה בדיוק כמו שאני אוהבת נקייה  לבנה ומריחה טוב!!!
ממליצה באהבה ומשתפת בשמחה!!!

לעוד מגוון של המלצות מוזמנים להרשם לקבוצת הפייסבוק שלי
"נהנים ומשתפים" בלחיצה על הקישור הבאhttps://www.facebook.com/groups/1543638785877417/














אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger