יום רביעי, 11 ביולי 2018

קולקציית הסוכריות ללא סוכר של וורטר אורגינל

בס"ד



ברוכים תהיו בבואכם חברים, מבקריי בלוג אהובים שלי!!!
תגידו גם לכם יש רגעים מתוקים כאלה? רגעים שבא לכם פשוט לחבק את כל מי שמסביבכם, לחייך לעולם ולהודות על כל הטוב שקיים?
אז לי יש כאלה רגעים תודה לאל, בכל בוקר כשאני פוקחת את עיניי
אני מודה לאלוהי ומחפשת משהו מתוק להתפנק איתו ולהמשיך להמתיק איתו את היום...



ותיראו מה גיליתי עכשיו?
גיליתי שהסוכריות שאני הכי הכי אוהבת בעולם, הן גם דלות סוכר.
איזו הפתעה מתוקה, בשבילי בכל אופן זו הפתעה מאוד מתוקה!!!
גיליתי שמעכשיו אני יכולה להנות מאותו הטעם הטעים והמוכר להנות מסוכריות וורטר ללא סוכר עם טעם עשיר של קרמל משובח, חמאה איכותית ושמנת וכל זה בכ-9 קלוריות לסוכריה.
הסוכריות נמכרות ב-3 טעמים וב-2 גדלים, בשקיות של 70-80 ג':

חמאה קלאסי





קפוצ'ינו 





ושוקולד,


 




ובקופסה אישית של 42 ג'



ממליצה באהבה ומשתפת בשמחה!!!

לעוד מגוון של המלצות מוזמנים להרשם לקבוצת הפייסבוק שלי
"נהנים ומשתפים" בלחיצה על הקישור הבאhttps://www.facebook.com/groups/1543638785877417/


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger