יום שני, 2 ביולי 2018

גולאבי

בס"ד



ברוכים תהיו יקרים שאתם בבואכם לבלוג הממליץ ומשתף שלי!
התמונה שאתם צופים בה כעת לקוחה מתוך סצנה בהצגה המדהימה שצפינו בה הזוגי שלי ואני לפני כשבוע או יותר...
ההצגה עלתה בבית ציוני אמריקה שבת"א והיא מספרת את סיפורה של גולאבי גאנג - כנופיית הסארי הורוד זהו סיפור צמיחתה של כנופיית הנשים שסחפה אחריה את העולםוזהו מחזה מקורי מאת תום ויהונתן שוורצברג



"בעולם חסר חוקים, הן החליטו שהן בעצמן יהיו החוק". 
זוהי הצגה בעלת מסר ורבת עוצמה!
כאישה, במהלך ההצגה רגשותיי היו מעורבים מצד אחד הרגשתי המון כעס על השליטה הגברית וגם הרבה עצב וחמלה כלפי הנשים שלבסוף ניסו לקחת את החוק ולהפוך לכח נשי מנצח! 

"לא רציתי אותו, הוא לא מצא חן בעיניי, הייתי בת 12 והוא היה בן 35, אז אמא שלי שלחה אותו אליי כדי שיאנוס אותי" 
"ככה אף גבר אחר לא ירצה אותי ולא תהיה לי ברירה"
"התחתנו, אבל אז לא הצלחתי להיכנס להריון, ההורים שלו כעסו, הם שפכו עליי דלק וניסו שרוף אותי."
 וכמו שמרתי קודם הגולאבי גאנג: הוא סיפור צמיחתה של כנופיית הנשים שסחפה אחריה את העולם
.
ממליצה באהבה ומשתפת בשמחה!!! לכו לראות את ההצגה!!!

לפרטים נוספים ולהזמנות באתר הקליקו >>כאן<<
מחיר כרטיס : 70 ₪, 50 ₪ באמצעות סטודנט של גודמן או 60 ₪ ברכישה דרך האתר

לעוד מגוון של המלצות מוזמנים להרשם לקבוצת הפייסבוק שלי
"נהנים ומשתפים" בלחיצה על הקישור הבא

https://www.facebook.com/groups/1543638785877417/


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger