יום שלישי, 25 באוגוסט 2015

אז מה תגישו לילדיכם לארוחת הצהריים ? הצעה למתכון פשוט וקל שישאיר לילדכם טעם של עוד בפיות....

בס"ד  






חברים שלי איזה כייף להפגש וכמה טוב שאתם פה....

רוצה לשתף אתכם במתכון קליל מהיר וכייפי להכנה, המתכון לספגטי 

שישאיר בפי ילדיכם טעם של עוד...

ארוחת הצהריים שתככב אצלנו בע"ה היום תהייה המנה הטעימה שתחוסל 

בתוך דקה, מנת פסטה שתשב בצלחת לצד קציצות בקר מטריפות !!!

(את המתכון של הקציצות אפרסם בהמשך )

הילדים ממש מתענגים  על כל ביס בכל פעם שאני מכינה את המנה הזו ואני ,

אין ממני מאושרת. 

כאשר הם נהנים מהתבשילים  שלי כולי אושר ושמחה,מחכה להכין כבר את התבשיל הבא.

לכן כעת אתכם במתכון משתפת בשמחה וממליצה לכם  להכינו באהבה!!!

​והרי לפניכם המתכון והתמונות המפרטות שלב אחרי שלב את הכנתו.

     בהצלחה !!!!

מצרכים ל- 3 סועדים




















3/4 חבילת פסטה קונקיליוני של שופרסל

מיים לאידוי ובישול הפסטה

וכף שמן 

לרוטב
























רוטב מוכן לפסטה של שופרסל 


 אופן ההכנה :














להרתיח את הפסטה עם מיים שיכסו אותה וכף שמן
















להוציא מהסיר ולסנן את הפסטה















לשפוך לסיר 2 כוסות מהרוטב המוכן של שופרסל 

(אני בחרתי להוסיף מעט כורכום  ועוד מעט אורגנו)

לחמם ולערבב והרוטב מוכן.

















ולהוסיף את הפסטה המסוננת אל הרוטב המבושל

ולבשל כעוד 2-3 דק' ואז להסיר מהאש.















כשהפסטה מוכנה למזוג אותה לצלחת 

אני בחרתי להניח לצידה קציצות ולהגיש עם סלט ירקות .

מאחלת בהצלחה ובתאבון לכל מי שיכין את המתכון !!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger