יום שישי, 18 בספטמבר 2015

לשנה של מתיקות וחלומות....

בס"ד


חברים מתוקים שלי, כמה טוב שבאתם....

ובהזדמנות חגיגית זו הרשו לי לנצל את הבמה ולשתף אתכם אודות חוויה קולינרית טעימה

שזה עתה חוויתי ...

הרשו לי להכיר לכם את האוכל הביתי והמיוחד של" שולי ורינת" ,שהן אימא ובת.

אוכל שהוא טעים באיכות וברמה גבוהה, ומיועד לכל חגיגה.

אם בא לכם להתפנק בחג או שתירצו להנות מאוכל מוצלח, בארוע שתחגגו ושהאורחים

שלכם יחשבו, שאתם על כל החגיגה ניצחתם ואת האוכל הכל כך מיוחד בעצמכם

 הכנתם, אז קבלו המלצה מנצחת על הקיטרינג של שולי ורינת 

אז רוצים לדעת כיצד הכל התחיל ומי הן שולי ורינת ?

שולי היא האמא של רינת והיא אמונה ומנצחת במטבח ביד רמה על הסירים והשילובים המיוחדים







שילובי המנות של שולי הגיעו מילדותה הצבעונית בשכונות הישנות של פרדס כץ,

שהוא מקום של קיבוץ גלויות אחד ענק של כל העדות.

 הבתים הפתוחים, מלאי הריחות הנפלאים והשמחה יצרו אצלה אהבה לאוכל,

 אשר אותה העבירה אל רינת ביתה שאמונה במטבח על כל הפינוקים והמתוקים...




























אם תבקשו משולי את אחד המתכונים היא לא תדע להגדיר לכם כמויות ותענה "עייני הוא מז'אני"

זאת אומרת העין שלי יודעת את המשקל...



יש לציין שמרכיבי המזון נבחרים בקפידה ע"י השתיים, הן בעצמן בוחרות את הפירות והירקות

 הטריים והמובחרים והמנות שלהן איסטטיות וטריות ע"פ צו העונה...





השתיים עזבו משרות מכובדות ופתחו מטבח משלהן וכשאימא ובת מבשלות לכם נשאר רק להנות

 מהטעמים, החוויה, האווירה המשפחתית ואת כל היתר תשאירו להן תאמינו לי אפשר לסמוך עליהן!!!


חברים שלי ,זוכרים... כשנהנים אז משתפים...

אני נהניתי מחוויה קולינרית ומאירוח נפלא, לכן לכם על קייטרינג

אני ממליצה באהבה ובחוויה משתפת בשמחה !!!


טלפון להזמנות:
054-4828944 /054-2616611
מענה טלפוני בין השעות: 8:00-18:00
מייל:rinatflitman@gmail.com; shuli.flitman@gmail.com
מייל ו-SMS בין השעות: כל שעות היום

https://www.facebook.com/momanddaughtercooking?fref=ts

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger