יום ראשון, 15 בנובמבר 2015

שקדי המרק ששטים להם בנחת... וממלאים את הצלחת , צלחת של מרק נפלא !!! ממליצה באהבה ומשתפת בשמחה!!!

בס"ד






צהריים טובים חברים והפעם לכבוד הימים שמתיימרים להיות חורפיים וקרים,

משתפת אתכם במתכון פשוט וקל להכנה,שאצלי מככב בימי החורף הקרים או כשמישהו מבני הבית

מקורר... מצונן... או שסתם בא לו להתפנק....

היום החייל שלי יצא לבסיס ואז לקראת הצהריים ,התקשר ואמר שהוא בדרך הביתה 

ואני התפלאתי ושאלתי למה?

הוא ענה ואמר: "אימא אני עם כאבי גרון וקיבלתי גימלים

לאתנחתא בבית, יש מצב למרק בריאות?"

ואני כמובן נעתרתי ומיד אחר בקשתו מילאתי .

אין גבול לשמחה שהייתה לו כשהגיע וגילה שהצלחת החמה,מחכה עבורו, שרק יבוא ויאכל...

ממליצה לכם לנסות את המתכון ,מתכון קל ומהיר להכנה!!!


אפרופו המרק הוגש, נו תגידו אתם איך אפשר בלי שקדי מרק ?






ולכן לכם עליו אני ממליצה באהבה ובו משתפת אתכם בשמחה !!!



לנוחיותכם מצורף כאן המתכון והתמונות המפרטות ,שלב אחרי שלב את הכנתו.


                                  בהצלחה !!!!





מצרכים ל-2-3 סועדים





3-4 שוקיים טריות .

2-3 תפוחי אדמה קלופים וחתוכים לקוביות

2-3 גזרים קלופים וחתוכים לקוביות

קישוא גדול קלוף ופרוס

בצל גדול קלוף ותוך לקוביות

בערך כחצי דלורית קלופה וחתוכה לקוביות

עלה של כרפס שטוף היטב

חופן של עלי כוזברה שטופים

2 כפות​ כף אבקת מרק



אופן ההכנה: 














ראשית מרתיחים את השוקיים פעם אחת

ואז שופכים את המיים ומרתיחים את השוקיים מחדש

וזאת בכדי להסיר את השומן מהמרק.














לאחר מכן להוסיף את כל הירקות ועלי הכרפס הכוסברה ולהביא לרתיחה.














מוסיפים 2 כפות של אבקת מרק מערבבים את הכל ומשאירים על אש בינונית
















וכשהמרק מוכן יש לפתוח שקית של שקדי מרק ולשפוך מעל המרק בכמות גדולה









וזו הצלחת החמה ,שחיכתה לבואו של החייל שלי ,שרק יבוא ויאכל...

מאחלת בהצלחה ובתאבון לכל מי שיכין את המתכון !!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger