יום רביעי, 2 בנובמבר 2016

מעצבים ויוצרים לכם את החלומות...

בס"ד


ברוכים תהיו בבואכם חברים,
תגידו חברים, גם אתם מהחולמים?
השבוע יצא לי להגשים חלום וליצור לעצמי את טבעת החלומות שלי...



השתתפתי בסדנא לעיצוב תכשיטים מבית "יניב שפירא"...
פשוט לרגעים מספר, חזרתי בזמן והרגשתי את אותה הרגשה בה היינו ילדים והשתתפנו בשיעורי מלאכה, שהיום כבר לא קיימים.
הגעתי לסדנא שאותה מקיים יניב שפירא, ברחוב אילת 6 בת"א.



זהו בעצם בית מלאכה בו מגשימים לכל אדם שמגיע לשם את חלומו האישי...
כשהגעתי לשם הרגשתי ממש מבולבלת כי אני ויצירה פחות חברים...
אך שתדעו חברים היחס וההכוונה הנכונה שקיבלתי שם הפיחו בי תקווה, שכן, כן גם אני יכולה...



והרי לכם התוצאה, טבעת שעל האגודל מתיישבת ושנושאת בתוכה שתי מילים, שבעלי נוהג לומר לי, המילים הן " אשת חייל" מילים עם משמעות ענקית, שאותן חשוב היה לי לנצור ולשמר... 
אז רק שתדעו חברים שיניב וטלי אישתו המקסימים, מקיימים סדנאות יחודיות במקום...
יש סדנא ליצירת טבעות אירוסין בה לוקח חלק החתן המיועד שיוצר בעצמו את טבע החלומות שלו אותה יגיש לארוסתו...

הסדנאות חוויה בצורפות יכולות להיות גם עבור :
סדנה חוויתית לבת- מצווה /בר-מצוה.
מפגש ימי הולדת לגילאי ה- 20,30,40,50 לכל גיל מ8-80
ימי גיבוש לעובדים ,מפגש משפחתי ,זוגות , מפגש חברתי ,חברות, ועוד


מקום:

הסדנאות נערכות בסטודיו בקבוצות של 8 וקבוצה נוספת של 6 בקומה הנוספת...


ניתן להגיע גם למקום העבודה ,החבר'ה של יניב מגיעים עם כל הציוד שצריך ומעבירים את הסדנא אצלכם במקום העבודה או הארוע - ניתן להתאים את הסדנה לכל גיל ולמקום בתאום מראש
אורך הסדנה: שעתיים- שעתיים וחצי
עלות הסדנה : בין 150-300 ש"ח (תוספות של ציפוי ,או שינוי המתכת ניתן לעשות בעלות נוספת)
המתכת: פליז

ממליצה לכם באהבה על הסדנא שמגשימה חלומות ובחווית העיצוב האישית שלי משתפת אתכם בשמחה.... לכו לשם, תהנו אני לכם מבטיחה ....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger