יום שני, 26 ביוני 2017

פוקצ'ה פיצה מקמח מלא....

בס"ד





ברוכים תהיו בבואכם מבקרי בלוג יקרים, 
כמה כייף שבאתם ואתם כאן...
הרשו לי לספר לכם שמידי פעם בימי שישי בצהריים אני מפנקת 
את בני ביתי בפוקצ'ת פיצה בייתית וממש טעימה...
לאחרונה החלטנו בבתנו שאנחנו מפסיקים עם הקמח הלבן ועוברים לקמח מלא, אז שוטטתי לי בגוגל ותרתי אחרי מתכון לפוקצ'ה מקמח מלא...
ועכשיו אני בוחרת לשתף אתכם  במתכון נפלא שגיליתי באתר של ניקי די לאחרונה....
מתכון לפוקצ'ה מקמח מקמח רגיל שאני החלפתי בקמח מלא.
תקשיבו יצאו פוקצ'ות פיצה מדהימות.....
אז זוכרים שכשנהנים גם משתפים?
המתכון פשוט ומהיר הכנה, הכינו ותהנו...


ממליצה באהבה ומשתפת בשמחה !!!
מצורף כאן המתכון והתמונות המפרטות שלב אחרי שלב את הכנתו.

     בהצלחה !!!!



מצרכים לכ- 4 פוקצ'ות



שתיים וחצי כוסות קמח מלא...
כף שמרים יבשים 
כפית סוכר
כפית מלח
1/4 כוס שמן זית

בערך כוס מיים  חמים (180מ"ל)

לציפוי 



קופסאת רסק עגבניות קטנה
גבינה צהובה מגורדת (כ-2 פרוסות)
זיתים מגולענים
קורט אורגנו
ואני הוספתי גם בצל ירוק

 אופן ההכנה :





  תחילה לערבב את החומרים היבשים


  ואז להוסיף את השמן והמיים


לעבד את המצרכים  לבצק להתפיח כ 45 דקות, 


לחלק את הבצק לשלושה חלקים ללוש ליצור ארבעה כדורים ולהתפיח עוד כ 20 דקות.





כל כדור למתוח עם האצבעות או לרדד לפוקצ'ה מאורכת בינתיים לחמם תנור ל 225 מעלות. 
להבריש את הפוקצ'ה בשמן זית למרוח רסק עגבניות ומעליו לפזר גבינה זיתים אורגנו וכל מה שאוהבים, לאפות כ 15 דקות הפוקצ'ה מזהיבה... 



והרי לכם התוצאה פוקצ'ת פיצה יאמי טעימה ומה זה משביעה...

מאחלת בהצלחה ובתאבון לכל מי שיכין את המתכון !!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger