יום ראשון, 5 באוגוסט 2018

פירכיות מושלמות

בס"ד












ברוכים תהיו בבואכם חברים, מבקריי בלוג יקרים!!!
את הפירכיות עםהביצה שאתם רואים בתמונה אכלתי בשקיקה ואפילו שבעתי מה שלא קורה לי בד"כ...
תמיד אני מתחילה בפירכית אחת או שתיים ולא מפסיקה לנשנש עוד ועוד והפעם עם מותג מזון הבריאות "אביב ירוק" שמציג פריכיות מיוחדות: פריכיות כוסמת עם טף 




















































ופריכיות כוסמת עם קינואה שעליהן הוספתי ביצה מתוך שקשוקה שהכנתי אכלתי יחידות וממש שבעתי והיה לי גם מאוד טעיםהפריכיות מיוצרות בטכנולוגיה מיוחדת המשפרת את טעם הכוסמת, תוך שמירה על ערכיה התזונתיים. 
הפריכיות, המוצעות בשילובים של קינואה או טף, לא מכילות מלח, חומרים משמרים או צבעי מאכל.
הנטורופת עקיבא זנבר מציין, שפריכיות הכוסמת עשירות בערכים תזונתיים: יש בהן כמות חלבון יפה (14 גרם ל- 100 גרם, פי 1.7 מפריכיות אורז, למשל), והן עשירות בסיבים תזונתיים, ויטמינים מקבוצה B ומינרלים כגון סלניום, אבץ, אשלגן, סידן וברזל, ובנוגד חמצון חשוב בשם רוטין. 










האינדקס הגליקמי הנמוך של הכוסמת תורם לתחושת שובע לזמן רב ומאחר והיא אינה דגן, אין בה גלוטן.
לטף, דגן אתיופי מיוחד הנחשב למזון על, ערכים בריאותיים רבים. הוא עשיר בחלבון מלא, ברזל, מגנזיום, סידן וויטמינים והוא קל לעיכול. למרות שהוא דגן, הוא לא מכיל גלוטן. לקינואה, השייכת למשפחת הסלקיים, ערך תזונתי גבוה והיא עשירה בחלבון מלא, סיבים תזונתיים, זרחן, ברזל ומגנזיום. כמו כן הקינואה אינה דגן ולכן אין בה גלוטן.
את הפריכיות הפריכות מומלץ לאכול עם גבינה לבנה , קוטג', טחינה, אבוקדו, חומוס, חצילים במיונז, גבינה צהובה, ירקות שונים, טונה, ביצה קשה, קונפיטורה ועוד. 




































הפריכיות מוצעות באריזה של 135 גרם. בכל אריזה 5 אריזות קטנות ואטומות, לשמירה על הטריות.
המוצרים כשרים בהשגחת הרבנות מגידו.


לעוד מגוון של המלצות חברים, אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלי "נהנים ומשתפים" בלחיצה על הקישור הבאhttps://www.facebook.com/groups/1543638785877417/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger