יום שני, 3 בספטמבר 2018

שמלות הכלה לשנת 2019

בס"ד



ברוכים תהיו בבואכם חברים, מבקריי בלוג יקרים!
אוטוטו בע"ה ביתי עינב מתחתנת ובמסגרת הפרוייקט הגדול הזה, יש גם את מסע בחירת שמלת כלה שעברנו יחדיו...
מסע שאיננו פשוט כלל, מסע של קיץ חם ומזיע בו צריך לבצע מדידות ולבחור את האחת שתיהיה מושלמת על הגוף ושתגרום לכלה לחוש שהיא אחת ויחידה והכי הכי חשוב שנוח לה ....





במסגרת המסע בחיפושים אחר השמלה המושלמת יצא לי לשמוע אודות מעצבת האופנה המובילה, טל קדם שהשיקה: 
קולקציית שמלות הכלה לשנת 2019
הקולקציה החדשה מאופיינת בקו עיצוב עם ניחוח בינלאומי, בדי שיפון מולטי וטקסטורות בד ייחודיות.





הונג קונג, שנחאי, ברלין, לונדון, ניו יורק ומילאנו הן חלק קטן מבירות האופנה שנכבשו יל ידי עיצוביה הנחשקים של קדם. 
עיצוביה זכו לפופולאריות רבה היות והם מאופיינים בנגיעה אישית, סטייל יוצא דופן ופורץ דרך בתחום כדי לתת מענה לכלות בוגרות ואינטליגנטיות תוך שימוש בבחירת בדים איכותיים ובתפירת עילית שכל זה במטרה שהכלות ירגישו נוח לרקוד ולחגוג בשמלתן בערב הכי משמעותי של חייהן.


בשנה החולפת עיצוב שמלות הכלב מאופיינת בעיצובים בינלאומיים וקדם יודעת איך לנכס את הטרנד לעיצובים שלה ולכן עצבה מספר דגמים עם קו עיצוב בינלאומי בשילוב אינטגרלי ייחודי לקו העיצובי של הכלות בישראל.
קולקציית 2019 החדשה, כוללת 17 דגמים חדשים התואמים לקו העיצובי הייחודי של קדם, המשלב גזרות חדשניות וייחודיות שלא נראו בעיצובי שמלות כלה בישראל.
בנוסף, הקולקציה החדשה תכלול גם שמלות קלאסיות עם נגיעה עיצובית אישית, שמלות לבנות חלקות ללא תחרה ואוברולים שנמצאים בקולקציות באופן קבוע.


את ההשראה לעיצובי השמלות קדם שואבת מתערוכות בחו"ל ומעצבים ישראלים וכמובן כל כלה באשר היא מעניקה השראה חדשה תוך כדי תהליך תפירת השמלה הייחודית לה.
את סוגי הבדים קדם בוחרת קדם בעזרת בחירת הפן העיצובי וטקסטורת הבד, כאשר בד שיפון ושיפון מולטי המאופיין בצבעים בגוונים חלביים ולא לבן מובהק הוא המקובל בסטודיו שלה.
סוגי הטול של שמלות הכלה מאופיינים בצבעים ובדים שונים עם וריאציות של שילוב מנצנצים ומנוקדים, בשילוב משחקי שקיפות עם עבודות יד פנינים וחרוזים.

אודות טל קדם:
טל קדם (36 ) הינה מעצבת שמלות כלה בעיצוב אישי עם דגש על שמלות ייחודיות ונועזות. 
קדם עוסקת כבר יותר מעשור בתחום של תדמיתנות ואופנת נשים עם אהבה מיוחדת לתחום של שמלות כלה. 
מתחום התדמיתנות ואפנת הנשים היא מביאה ידע מקצועי ויכולת לראות איזו גזרה תתאים בדיוק לכל כלה, אילו בדים יחמיאו לה ביותר וכיצד ליצור את השילוב המדויק לתפירת השמלה המושלמת עבור כל כלה בפני עצמה. 
בשלוש השנים האחרונות קדם החליטה להתרכז בשמלות כלה בלבד ושנים אלו היו פורצות דרך בתחום וקפיצה אדירה לבוטיקים ולקוחות מכל העולם בזכות היחס האישי והעיצובים החדשניים. 
קדם מזמינה אתכם לבוטיק אופנה ראשון מסוגו בישראל!
***את השמלות ניתן לתפור בסטודיו במושב משמר השבעה ובבוטיקים נבחרים בחו"ל*** 


לעוד מגוון של המלצות, חברים אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלי "נהנים ומשתפים" בלחיצה על הקישור הבאhttps://www.facebook.com/groups/1543638785877417/




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger