יום שישי, 21 בדצמבר 2018

המלצה על החלקה נפלאה

בס"ד





ברוכים תהיו בבואכם חברים, מבקריי בלוג יקרים!!!
ביום שלישי האחרון החלטתי שהגיע הקץ לעשיית פן בשיער והגיע הזמן לעשיית  החלקה שתשאיר את שיערי חלק באופן תמידי, פעולה שתחסוך לי המון כסף והמון זמן יקר, שהרי כל פעם שאני מבלה במספרה בכדי לעשות פן זה עולה לי לא פחות מ-50 שקלים והשקעה של מינימום חצי שעה מזמני היקר.
אז לאחר הרבה התלבטויות ולאחר שפגשתי בפייסבוק המון פירסומים ובינהם גם תפסה עייני את המלצתה של הילה רז חברתי, הגעתי למספרת "שרית עיצובים", המספרה של שרית מכבוש המדהימה!!!



ושם זכיתי להכיר ספרית עם נשמה ענקית ונתינה אינסופית, ספרית מקצוענית שעובדת בתחום טיפוח ועיצוב השיער ובעלת מוניטין של 26 שנים לפחות.





כשהגעתי למספרה של שרית, כפי שעינכם רואות, שיערי היה יבש ופגום (בעיקבות גוונים שעשיתי לפני כחודש) ואז התחלנו בתהליך ההחלקה.
תחילה החלטנו יחדיו שרית ואני על סוג ההחלקה ושרית המליצה על החלקה אורגנית, שמעתי לעצתה ומיד התחילה בתהליך ההחלקה. ראשית בתהליך ע"י חפיפת השיער עם שמפו של ההחלקה בכדי שהשמפו ייבש אותו וחומר ההחלקה שהשתמשה בו שרית נקרא פרוידיקשאן.





כדי לייבש את השיער השאירו אותו עשר דקות על הראש ולאחר מכן שטפו וייבשו אותו 



לאחר מכן נמרח עליו חומר ההחלקה ביסודיות ואז התחילו בתהליך של חימום שלו במשך כ-ארבעים דקות אחרי ארבעים דקות הוא  נשטף שוב ואז יובש ע"י פן ומחליק.
לאחר סיום התהליך כולו שארך כ- 3 שעות השיער נחפף שוב והפעם  בשמפו ומסכה ללא מלחים.
המסכה ללא מלחים ניטרלה את ההחלקה ואז לאחר כ-10 דקות השיער יובש שוב והפעם יבוש ע"י פן בלבד.





והרי לכם התוצא הנפלאה!!!
חברים את החלקה עשיתי לפני כשבוע, וחיכית מעט כדי לבחון את התוצאה, לכן לאחר שהתוצאה מדברת בעד עצמה אני 
ממליצה לכם באהבה ומשתפת בשמחה!!!!
ועוד דבר שכדאי שתדעו על המספרה שהיא מיועדת לנשים בלבד ומכבדת מאוד את המגזר הדתי  ונשים עם כיסוי ראש שחוששות להסתפר בפראסיה מקבלות את כל הפרטיות ומסתפרות מאחורי פרגוד
לעוד מגוון של המלצות, חברים אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלי "נהנים ומשתפים" בלחיצה על הקישור הבאhttps://www.facebook.com/groups/1543638785877417/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger