יום ראשון, 21 באפריל 2019

פיצה כשרה לפסח

בס"ד

ברוכים תיהיו בבואכם חברים, מבקריי בלוג יקרים❗
מועדים לשמחה חגים וזמנים לששון.
אם אי פעם היו אומרים לי שאצליח להכין פיצה בפסח הייתי צוחקת עליו ועוד יותר הייתי צוחקת אם היה אומר לי שהיא טעימה יותר מפיצה רגילה....
חברים הכנתי ויצא מושלם אז בא לי לשתף אתכם שתכינו גם אתם לאהובכם

מצרכים:
5 מצות מפוררות 
2 ביצים
חצי כוס חלב
מלח 
פילפל שחור
זעתר לפי הטעם
קופסאת רסק עגבניות קטנה
גבינה צהובה מגורדת
ועגבניות שרי לקישוט
רטוב צ'לי
אופן ההכנה:

מפוררים את 5 המצות ועליהם מוסיפים את 2 הביצים הזעתר המלח והפילפל מערבבים את העיסה היטב היטב ומשטחים על מחבת משומנת חמה.
מטגנים מצד אחד ואז הופכים עם צלחת לצד השני מורחים מעל רסק עגבניות מעורבב עם רוטב צ'ילי ומעל הכל בוזקים את הגבינה הצהובה ומעטרים בעגבניות שרי חתוכות....


והרי לכם התוצאה שמדברת בעד עצמה❗
מאחלת בהצלחה ובתאבון לכל מי שיכין  את המתכון😘

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger