יום שלישי, 28 במאי 2019

הסוד למראה שיער זוהר

בס"ד


ברוכים תיהיו בבואכם חברים, מבקרי בלוג יקרים❗
בשבוע שעבר הוזמנתי למספרה של דויד וארז אשר שוכנת לה ברחוב אחד העם 14 בראשון לציון.
למספרה נכנסתי עם שיער יבש משעמם וחסר ברק


כפי שעינכם רואות, אך בו ברגע גם גיליתי, צוות מיומן של מעצבי שיער, ממש קוסמים שחוללו נפלאות לשיערי ושעשו לי מייק אובר פשוט מושלם וזאת בעיקבות השיתוף פעולה הנפלא שנעשה בינם לבין חברת אבלנץ'❗
חברים, חברת הקוסמטיקה אבלנץ' משיקה את קיץ 2019 בשיתוף פעולה ייחודי עם מעצבי השיער המובילים ארז ודויד.
לאבלנץ' קולקציית מוצרים ייחודים וחדשניים, פרי מחקר ופיתוח מעמיקים, המגינים על השיער בזמן ביצוע פעולות כימיות.
ערכת המוצרים של אבלנץ' מיועדת למעצבי שיער וספרים השואפים להגן על שיערן של הלקוחות בצורה מוחלטת והרמטית וכך גם למקסם את אפקט התהליכים הכימים השונים כמו צביעה, הבהרה וכו'.
הערכה החדשנית מציגה דרך ייחודית להגנה על סיב השיערה בזמן הטיפולים הכימיים השונים ואף מאפשרת לשקם שיער פגום בעקבות טיפולים שונים קודמים כך שהתוצאה היא שיער במראה בריא יותר, מלא חיוניות, ברק וזוהר.
 מעצבי השיער, ארז ודויד, מתחברים באופן טבעי וברור לרעיון של שמירה והגנה על שיער לקוחותיהם ושיתוף הפעולה עם השניים הביא ליצירת קמפיין יפיפה.
היתרון המשמעותי של ערכת מוצרי אבלנץ' הוא האפשרות ליצור שכבת הגנה גם במקרה של גוונים בהירים מאוד וגם במהלך טיפולים שנחשבים אגרסיביים במיוחד לשיער ובכך לספק פתרון מקיף להגנה על השיער ולאתגרים הקשים שעמדו בפני מעצבי השיער בעבר.
 ערכת המוצרים של אבלנץ' משנה את כללי המשחק בעולם עיצוב השיער בכך שהוא מאפשר לבעלי מקצוע בתחום עיצוב השיער להפסיק להימנע מטיפול בסוגי שיער מסוימים (כאלו שעד היום לא היו מסוגלים לעבור טיפולים אגרסיביים), להעניק טיפול מושלם לכלל הלקוחות.
אם בעבר מעצבי שיער מקצועיים, כמו ארז ודויד, נאלצו לסרב לבצע הבהרות בקרב לקוחות מסויימים, הרי שהמוצר משנה את כללי המשחק בעולם עיצוב, משום שהוא מאפשר לבעלי מקצוע בתחום להפסיק להימנע מטיפול בסוגי שיער מסוימים ולהעניק טיפול לכל סוגי השיער וכך להגדיל את מעגל הלקוחות שלהם ואת רמת השירות והמקצועיות שהם מספקים להם.
בחברת אבלנץ' לא מסתפקים בהובלת מהפך במספרות וסלוני היופי עצמם, אלא שואפים להעניק ללקוחות טיפול מושלם גם בבית ולכן השיקו ליין מוצרים איכותיים להמשך טיפול בבית, לאחר הטיפול הראשוני במספרה והם מהווים חלק בלתי נפרד מהשימוש בערכה המהפכנית.
 הערכה לשימוש ביתי כוללת גם היא שני חומרים, המבוססים על בטאין סופח לחות, ויטמינים וחומרי הזנה והגנה, לצד חלבון החודר לשכבת הקורטקס, מאזן את החומציות הטבעית שלה ומגן על השיער בכל חפיפה.
שימוש בחומרי אבלנץ' כחלק משגרת הטיפוח מהווה שדרוג של ממש והופך את השיער לבריא, רך וזוהר מתמיד. החברה חרטה על דגלה מצוינות בתחום השיער והביוטי ולכן כל המוצרים מאושרים על-ידי משרד הבריאות, עומדים בתקנים המחמירים ביותר, בטיחותיים לשימוש ומהווים עליית מדרגה ביחס לטיפולים אחרים וקודמים בשוק טיפוח וטיפול השיער, המביאים לתוצאות חלקיות בלבד והם בעלי רמת אפקטיביות נמוכה.
אין ספק בכלל שהטיפול המפנק שקיבלתי במספרה וידיהם של שני הקוסמים שעיצבו את שיערי והוסיפו לו אמפולה של ויטמינים וחומרי הזנה


הותירו בי תחושה של מהפך ושינוי משמעותי, שיערי קוצץ במעט ושיוו לי מראה תוסס, צעיר וכייפי....



לכן לכם אני ממליצה באהבה ומשתפת אתכם בשמחה❗

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger