יום חמישי, 28 במאי 2015

אלפרדו,רוזה או פטריות הבחירה ממש איננה קלה

בס"ד

ערב טוב מבקריי  בלוג מקסימים !!!
אז הפעם  חברים הגעתם בשביל לעזור לי  במי מבין הצלחות לבחור.
האמת שהבחירה אינה קלה שלושת הצלחות ממש מוצלחות...
ואני לשלושתן רוצה לפרגן , כי איך אפשר שלא, עם כזה טעם נהדר 
כל ארוחה חלבית עם רטבי השמנת של רמת הגולן, הופכת פשוט  למעדן!!!
אז אתחיל בכך שאספר  לכם שאת 3 הרטבים הכל כך טעימים קיבלתי לאחרונה
והם עמדו להם בשקט במקרר וחיכו שבעזרתם אשדרג את מנת האוכל של ילדיי.
רק שתדעו חברים שעם הרטבים הללו החיים שלנו הופכים להיות הרבה יותר קלים .
 היום החלטתי שהגיע הזמן לעשות בהם שימוש ,החלטתי להכין פסטה ועליה לבזוג
לכל אחד רוטב בטעם שיבחר ותאמינו לי המשימה היתה פשוטה והמנה הייתה מעולה.
אז הפסטה של אסם הורתחה עם מעט שמן ומלח 
ומייד לאחר שסוננה הוגשה הפסטה לשולחן כשעל השולחן,
חיכו לילדים הרטבים וכל אחד בחר לעצמו את הטעם שהוא אוהב ומזג מעל הפסטה,
מעל הרוטב בזקנו גבינה וכל המנה הוכנסה למיקרו לדקה של הקרמה .
תקשיבו חברים, זה היה פשוט מעדן הילדים ממש "לקלקו את הצלחות" 
ואני הייתי מאושרת מאוד, שבמעט מאוד עשייה הכנתי להם ארוחה
שהשאירה בפיהם טעם של עוד..."אפשר עוד אמא?" 
וכעת אספר לכם חברים, שמחלבות רמת הגולן גאה להציג סדרת רטבים  חדשה
 סדרת רטבי שמנת מוכנים לשימוש, המשדרגים את המנה ומתאימים למגוון רחב של מאכלים, 
כמו: פסטות, פשטידות, לזניות, דגים ומאכלים נוספים, השימוש בה הוא כיד הדימיון הטובה על החיך.   
סדרת רטבי השמנת, אשר פותחה יחד עם השף, אבי שטייניץ, מיוצרת מירקות טריים ושמנת,
ממש כמו בבית ומיועדת מצד אחד לקהל המחפש פתרונות איכותיים,
טעימים ומהירים לבישול איכותי ומהצד השני, לבשלנים מקצועיים יותר המחפשים לתת טאץ' אישי למנה. 
 רטבי השמנת מוכנים לשימוש ויש רק להוסיף אותם למנה ולחמם.
 
הסדרה כוללת 3 טעמים: רוזה, אלפרדו ופטריות, באריזת 450 מ"ל עם פקק לנוחיות המשתמש.
מכילה רכיבים טבעיים בלבד וללא חומר משמר, נמוך בנתרן ועשיר בסיבים תזונתיים.
כל רוטב מכיל בין 13-30% ירקות טריים וההמלצה היא לנערם לפני השימוש.
מאחר והילדים שלי כבר הספיקו לבחור וההתנסות ברטבים  הייתה מוצלחת
ולא נשאר כלום  אבל ממש כלום בצלחת,
החלטתי  שלכם חברים, אני ממליצה באהבה ואתכם משתפת בשמחה !!!
ולכם רק נשאר לעשות את הבחירה עבורכם, מה אתם אומרים באיזה מבין הרטבים תבחרו לפנק את עצמכם?

ניתן למצוא על מדפים מקררים ברשתות השיווק במחיר של -17.90 ש"ח לאריזה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger