יום רביעי, 13 באפריל 2016

הליין החדש של Brother

בס"ד





היי חברים,

רוצה להמליץ לכם על ליין חדש של מדפסות שמשיקה חברת Brother.
רק שתדעו כי חברת Brother החלה דרכה ביפן ונוסדה בשנת 1908.
כשבתחילה מכרו מכונות תפירה ומשם עברו לייצר מדפסות, כי הבינו 
שהעתיד איננו במכונות התפירה אלא בדור העתיד עם כל המשמעות של טכנולוגיה מתקדמת וכך החברה הפכה לחברה בינלאומית, חברה שמשווקת מדפסות לכל המגזרים, העסקיים והביתיים.
הליין החדש של המדפסות הוא סופר קומפקטי, אלחוטי וחסכוני· עד 550 דפים לראש דיו והדפסת דופלקס לחסכון בעלויות.
החידוש הנפלא הוא שההדפסה נעשית ישירות מהטלפון החכם, גישה נוחה לאינטרנט, למובייל ולשירותי ענן











Brother, חברת טכנולוגיות ההדפסה המובילה, משיקה בישראל ליין מדפסות חדש קומפקטי במיוחד המציע יכולות הדפסה וקישוריות משופרת לסמרטפונים ומכשירים חכמים אחרים, בעיצוב קומפקטי החוסך במקום. 






                                  תמונה להמחשה בלבד

 MFC-J480DW החל מ- 429 ₪ 



באמצעות שימוש באפליקציית iPrint&Scan, ניתן להדפיס לסרוק ולבצע פעולות נוספות ישירות מהמכשיר הנייד, ובעצם להעביר את השליטה במכשיר למסך הסמארטפון, כולל הגדלה והקטנה של תמונה, חיתוך ויישור.


כמו כן ניתן לסרוק מהמדפסת ישירות למכשיר הטלפון, לבצע ניתוב פקס לשירותי ענן במחשב וכן להעלות ולהדפיס תמונות ומסמכים מאפליקציות פופולאריות כדוגמת Onedrive, DropBox, Flicker, Picassa, Google Drive ועוד.
הליין החדש כולל שלושה דגמים – 




דגם הדגל הינו MFC-J880DW הכולל את טכנולוגיית ה- NFC (Near Field Communication), כלומר יצירת קשר עם המדפסת על ידי סמארטפון או מכשירים חכמים אחרים כאשר המכשיר קרוב אל המדפסת או מחובר אליה.






 MFC-J680DW





 MFC-J480DW ואידאלי עבור שימוש ביתי ומשרדים קטנים. המדפסות בסדרה החדשה הן אלחוטיות כך שמתאפשרת גישה נוחה לאינטרנט, למובייל ולשירותי ענן, וכוללות גם פקס, סורק ומכונת צילום.
המדפסות הסופר קומפקטיות (40 ס"מ רוחב X 34 ס"מ עומק X 17 ס"מ גובה) מדפיסות במהירות של עד 27 דפים לדקה בשחור לבן ועד 23 דפים לדקה בצבע, וכוללות מסך LCD פשוט ונוח לניווט והפעלה ומגש הזנה ידני אחורי שבו ניתן לשלב דפים עבים, מעטפות וכו'.
המדפסת הקטנה עמוסה בפיצ'רים רבים ופשוטים לתפעול המאפשרים הדפסה איכותית, שימושים מגוונים והכל בעלות נמוכה.
"המדפסות מוצעות עם ראשי דיו בעלי תפוקה גבוהה של 550 דפים לראש דיו לחסכון בעלויות, הדפסה דו צדדית (דופלקס) כסטנדרט, ועומדות בדרישות איכות הסביבה המחמירות ביותר."


לכן לכם על 

אני ממליצה באהבה ומשתפת אתכם בשמחה!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger