יום חמישי, 23 ביוני 2016

רביולי רביולי שלי, רביולי שלי, רביולי רביולי שלי,רביולי שלי!!!

בס"ד



ברוכים תהיו בבואכם חברים!!!
רוצה לשתף אתכם במתכון  נפלא של רביולי שהכנתי היום לבני ביתי...
אצלנו אוהבים מאוד את המטבח החלבי ולכן החלטתי שהיום הכין רביולי גבינהברוטב שמנת ופטריות עם נגיעות של אגוז מוסקט שום ובצל ירוק...
את המתכון אלתרתי בעצמי ותקשיבו יצא רביולי יאמייייייי!!!!
ולכן לכם אני ממליצה באהבה ואתכם משתפת בשמחה...
לנוחיותכם מצורף כאן המתכון והתמונות המפרטות, שלב אחרי שלב את הכנתו. 

                                                 בהצלחה !!!!



מצרכים:




שקית רביולי בטעם גבינה 
2 שיני שום פרוסה
שמנת לבישול
כפית מלח 

1/4 כפית אגוז מוסקט
1/4 כפית פפריקה 

1/4 כפית כורכום
כף אבקת מרק פטריות
קופסאת פטריות חתוכות
ומי שרוצה יכול להוסיף בצל ירוק קצוץ....

אופן ההכנה :


ראשית יש להרתיח את הרביולי ולשטוף ולסנן אותם....




במקביל להרתיח את השמנת לבישול עם השום הפרוס וכף אבקת המרק פטריות, מלח, פפריקה,כורכום ואגוז המוסקט...



להוסיף את הפטריות החתוכות...




להוסיף את הבצל הירוק הקצוץ ולערבב היטב להביא לרתיחה קלה....



להוסיף את הרביולי המסונן ולהמשיך לבשל כ- 5 דק' על אש קטנה...





אצלי פשוט עפו על המנה וזו הצלחת ממש לפני שחוסלה...

מאחלת בהצלחה ובתאבון לכל מי שיכין את המתכון !!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger