יום רביעי, 1 במרץ 2017

אלקרוקנול....

בס"ד
ברוכים תהיו בבואכם...
אז לבטח תשאלו חברים, מה פשר התמונה ומה זה אלקרוקנול בכלל?



ולכן אפתח בכך שאספר לכם שאלקטרו קנול היא החברה הוותיקה והגדולה ביותר בארץ לייצור ולשיווק של ציוד קוסמטי וריהוט קוסמטיקה למכוני יופי, ספא ובתי מלון, מרפאות אסתטיקה וכד' . 

כחברה מובילה באספקת ריהוט ומכשור למכוני יופי, באלקטרו קנול מחוייבים לספק ללקוחותיהם את הציוד האיכותי ביותר עם שירות בלתי מתפשר. 


המכשירים עוברים בדיקות איכות ותפקוד ומקבלים תו תקן ישראלי במכון התקנים להבטחת איכות ובטיחות המוצרים. 


איכותם הגבוהה של המוצרים מבטיחה ללקוחותיהם שקט נפשי ומאפשרת ביטוח מקצועי למכון היופי.
מעבדת התיקונים שלהם בעלת ניסיון רב ומחוייבת לתת שירות מהיר ויעיל ככל האפשר.
בעת הרכישה באלקטרו קנול, הלקוח עובר הדרכה פרטנית מעמיקה על המוצר שרכש כך שיוכל לתפעל אותו ולמקסם את תוצאותיו על הצד הטוב ביותר. 


באלקטרו קנול מבצעים התאמות של מגוון המוצרים בהתאם לצורכי הלקוח ולתקציבו, לחברה ישנם מוצרים בטווח מחירים נרחב ביותר אשר יכול להעניק מענה לצרכים השונים של הלקוחות שלהם.
עבור אלקטרו קנול כל לקוח הינו לקוח VIP אין זה משנה אם הוא מעוניין לרכוש מוצרים ב-1,000 ₪ או ב-100,000 ₪ , הראייה של החברה היא להעניק שירות אדיב, מקצועי ומסור עבור כל לקוח. 


















את מוצרי אלקטרו קנול ניתן למצוא ברוב מרכזי השיווק בארץ, בבתי הספר הגדולים לקוסמטיקה, אסתטיקה וכמובן שבאולם התצוגה וההדרכה.
פעולת בחירת המכשירים, נעשית בצורה קפדנית ביותר על ידי בעלי החברה, אשר דואגים לבצע בדיקות עצמאיות על כל מכשיר ומכשיר למרות ואף על פי שעבר אישור של מכון התקנים.
הבחירה של אלקטרו קנול נעשית על ידי צוות מקצועי ובעל ניסיון עשיר שיודע לזהות בוודאות את טיב המוצר ואת התאמתו לשוק הישראלי.
בקולקציית המוצרים של אלקטרו קנול, ניתן למצוא את המוצרים הבאים:
 מכשיר אפילציה להסרת שיער לצמיתות.
 מכשיר לטיפול באקנה- מכשיר תדר גבוה  מכשיר מזופן- לטיפולי מזותרפיה, לעור הפנים והגוף שעוזר  להתחדשות של תאי העור. (מיקרונידלינג)
 Rf - רפאל מולטי פולאר -מכשיר גלי רדיו, נועד למיצוק פנים וגוף









קוסמטיקאיות רבות משתמשות במכשיר זה עבור טיפולי מיצוק, צלוליט, הרזיה וסימני מתיחה.
v Hifu דור שני מכשיר אולטרסאונד חזק ומדויק שתפקידו למצק ולבצע פעולת הרמה. (lifting and tightening ) חימום נקודתי עמוק, הגורם לחידוש תאי העור, המכשיר הלא פולשני המתקדם בעולם.
אולם התצוגה וההדרכות החדש של אלקטרו קנול נמצא ברח' יגאל אלון 159 ת"א. 

ניתן להתרשם, להתרגש ,להתייעץ, להתנסות, לרכוש ולהירשם להדרכות דרך אולם התצוגה או דרך האתר החברה:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger