יום שני, 17 ביולי 2017

מסעות אודיסאוס הצגה נפלאה....

בס"ד



ברוכים תהיו בבואכם,

הרשו לי למליץ על הצגה מקסימה ואיכותית, עם ערך מוסף לילדים.  
זוהי אחת מהצגות הילדים הטובות בישראל, המתאימה לילדים מגיל 5 ומעלה והיא נקראת מסעות אודיסאוס

 




אבא אודי נוסע לעשרה ימים ומשאיר לבנו טל ספר קסום. 
"אם תקרא בספר הזה – הזמן יעבור מהר יותר" הוא אומר לו.
בספר מסופר על המלך אודיסאוס שיצא למלחמה וניצח. 
כעת הוא ממהר לשוב הביתה אל אשתו ובנו, אבל דרכו חזרה מתארכת והופכת לאודיסאה – מסע ארוך ורב תלאות.
ממליצה לכם ללכת ולצפות ומשתפת אתכם בקצת מהביקורות...

"כל מה שתיאטרון לילדים צריך ויכול להיות... חוויה מורכבת, יפה, מכבדת את הקלסיקה ויודעת לספר אותה לילדים בדרך פשוטה ומתוחכמת כאחת... הצגה מקסימה על כל מרכיביה" 

 הארץ

"חוויה מושלמת... אחת מהצגות הילדים הטובות ביותר שנראו בארץ... אם לסכם בדברי בני בן התשע: 'אבא, זו היתה ההצגה הכי טובה שראיתי מימיי!' מי צריך יותר מזה?" 

 ידיעות אחרונות

"קסם של אגדה... יצירה בימתית משובחת בזכות טקסט משובח, תפאורה מלאת דמיון ושחקנים מצוינים... אם אמנות היא מזון לנפש, מדובר בהצגת גורמה... מפגישים חומרי גלם מצוינים עם שפים שמלאכתם אמנותם - והתוצאה מגרה את הדמיון ומעוררת תיאבון... חוויה ויזואלית חושית ורגשית... מהטקסט המשובח ועד לעבודת הבימוי מלאת הדמיון. מהשחקנים, שכל אחת מהדמויות שהם מגלמים מאופיינת ומלאת חן - ועד לבמה שכל כולה מעוף. מהתלבושות ועד לתוכנייה המפוארת... כל פרט ופרט בהצגה הוא קסם" 

 Ynet

"הצגה מלאת מחשבה, שמפעילה את הדמיון, מרגשת, מותחת, משעשעת ומענגת את הצעירים והוריהם... מחזה נפלא... קסם בימתי... חוויה תיאטרונית מרהיבה... שורה תחתונה: בית ספר לתיאטרון לילדים" 

 כלכליסט

"השורה התחתונה: גם לקחתם את הילדים להצגה מרתקת וגם עפתם על עצמכם בזכות החינוך הקלאסי שנתתם להם... כשיגדלו, גם אלה מהם שכבר ראו בחייהם עשרות הצגות יזכרו את היום הזה כביקור הראשון שלהם בתיאטרון " 

 Time Out


ממליצה באהבה ומשתפת בשמחה.... ילדיי היו ונהנו...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger